پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

قراردادهای ما با سقف بودجه نمی‌خواند / اعتراف کریمی به هزینه 420 میلیاردی استقلال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قراردادهای ما با سقف بودجه نمی‌خواند / اعتراف کریمی به هزینه 420 میلیاردی استقلال

سرپرست استقلال اعلام کرد که این باشگاه فصل قبل هزینه ای 420 میلیاردی در مسابقات داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تیم هایی که گفته می شد در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر جزو باشگاه های پرهزینه بوده، استقلال است. آبی ها که فصل را با مدیریت مصطفی آجورلو آغاز کردند، در میانه های فصل با مشکلاتی درخصوص نحوه انعقاد قراردادها مواجه شدند و حتی علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل سابق و حجت کریمی، سرپرست فعلی به این موضوع اشاره کردند.

برخی اخبار درباره هزینه 420 میلیاردی استقلال در فصل گذشته به میان آمد که حالا سرپرست مدیرعاملی آبی ها در گفتگو با برنامه ورزشگاه به صحبت در این خصوص پرداخت و این رقم را تأیید کرد.

کریمی در پاسخ به سوال مجری برنامه که وی اعلام کرده است سقف بودجه را رعایت نمی کند، گفت: بنده نگفتم رعایت نمی کنم، هفته قبل هم شنیدم شما این را گفته بودید! ولی یک سری قراردادهایی که ما داریم، سال گذشته بسته شده است. قراردادهای ما در سال گذشته بسته شده است و با سقف بودجه امسال نمی خواند و روی این مبنا اعلام کرده بودم.

ویدئو: 303579

او در مورد اینکه سازمان لیگ اعلام کرده است: هر چیزی که قانون تعیین کند را انجام خواهیم داد. بالاخره باید راهکاری پیدا کنیم تا قراردادهایی که سال گذشته بسته شده و از سقف خارج است را درست کنیم.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در مورد اینکه این باشگاه سال گذشته چقدر هزینه کرده است، گفت: سال گذشته، قرارداد بازیکنان در اصل حدودا.... (با مکث) حالا اعلام نکنیم بهتر است.

وی در پاسخ به اینکه هزینه های فصل قبل استقلال از مبلغ 325 میلیارد بیشتر بوده است، گفت: بله درست است.

کریمی در مورد اینکه آیا هزینه 420 میلیاردی استقلال درست است، گفت: به هر حال این هزینه ها روی سایت کدال است.

سرپرست درخصوص اینکه وی قبلا اعلام کرده است استقلال 420 میلیارد هزینه کرده است، گفت: حالا من نمی خواهم وارد حاشیه ها بشوم و الآن بگویم. ولی بله، 420 میلیارد درست است.