دوشنبه 11 تیر 1403

قرارداد قرضی حکیم زیاش دائمی شد / رسمی: ستاره مراکشی با صفر یورو در گالاتاسرای!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قرارداد قرضی حکیم زیاش دائمی شد / رسمی: ستاره مراکشی با صفر یورو در گالاتاسرای!

گالاتاسرای اعلام کرد بند خرید دائمی حکیم زیاش را فعال کرده و قرارداد او را از قرضی به دائمی تبدیل کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه گاتالاسرای ترکیه رسما اعلام کرد با فعال کردن بند خرید دائمی قرارداد قرضی ستاره مراکشی، حکیم زیاش، امروز او را با امضای قراردادی 1+1ساله به صورت دائمی به خدمت گرفته است.

بر اساس اعلام رسانه‌های ترکیه در مدت قرارداد 2 ساله دائمی که امروز بین زیاش و گالاتاسرای امضا شد او هر سال 2 میلیون و 850 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد.

گالاتاسرای در بیانیه‌ای که درباره قرارداد جدید حکیم زیاش منتشر کرد نوشت: "در قرارداد انتقال قرضی حکیم زیاش بند خرید دائمی وجود داشت. بر اساس این بند در صورتی که برخی شرط‌ها اعمال می‌شد باشگاه می‌توانست او را بدون پرداخت هزینه به صورت دائمی جذب کند و امروز این اتفاق افتاد و حکیم زیاش با قراردادی 1+1 ساله بازیکن گالاتاسرای شد. این فوتبالیست در سال اول قراردادش 2.850 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد. در صورتیکه قرارداد او یک سال دیگر به صورت اتوماتیک تمدید شود همین مبلغ به او پرداخت خواهد شد".

حکیم زیاش تابستان گذشته از چلسی به صورت قرضی به گالاتاسرای پیوست. او در فصلی که گذشت یکی از ستاره‌های اصلی این تیم ترکیه‌ای بود و برای آنها در 23 بازی 8 گل زد و 4 پاس گل داد.

جذب دائمی زیاش با هزینه صفر برای گالاتاسرای موفقیت قابل توجهی به حساب می‌آید. ارزش بازار این ستاره مراکشی در حال حاضر دست کم 9 میلیون یورو ارزیابی می‌شود. زیاش با پیراهن آژاکس چهره شد و در تابستان 2020 به چلسی پیوست.

قرارداد قرضی حکیم زیاش دائمی شد / رسمی: ستاره مراکشی با صفر یورو در گالاتاسرای! 2