چهارشنبه 18 مهر 1403

قرارگاه جهادی طلایه‌داران، ظهور پیشگام خدمت‌رسانی به محرومان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
قرارگاه جهادی طلایه‌داران، ظهور پیشگام خدمت‌رسانی به محرومان

مجموعه جهادی و نیکوکاری در طول سال اقدامات جهادی اثر گذار و ماندگاری را انجام داده و نیز در دستور کار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازصبح زاگرس مسئول قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور استان کهگیلویه و بویراحمد که به تازگی و برای بار دوم به این سمت منصوب شده است گفت: باتوجه به شروع به کار این مجموعه جهادی و نیکوکاری در طول سال اقدامات جهادی اثر گذار و ماندگاری را انجام داده و نیز در دستور کار دارد.

حمید پسنده افزود: بخشی از این اقدامات شامل راه اندازی پویش ملی لبخند نوعروسان، کمک به توزیع بیش از 1000بسته معیشی توسط جهادگران قرارگاه، کمک به ساخت و ساز و تعمیرات بیش از 17 واحدساخت وتعمیرات مسکن نیازمندان، پخت غذابیش از 3000پرس غذا و آب رسانی در چند روستا، راه اندازی ایستگاه های صلواتی به مناسبت های مختلف و توزیع لوازم التحریر بوده است.

وی همچنین گفت: تا کنون بیش از 1300سری جهیزیه تهیه و به زوج های جوان تحویل داده شد و این قرارگاه جهادی بنا دارد با توجه به تعدادثبت نام شهرستان ها، جهیزیه ها را در راستای تسهیل امر ازدواج آسان جوانان تهیه و توزیع نمایید.

پسنده افزود: قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی دارد با خیرین، سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و بسیج، موسسات خیریه، کمیته امداد امام خمینی (ره) و همه نهادهای خدمت‌رسان استان در این پویش ملی همکاری کنند.

وی بیان کرد: جا دارد از تک به تک عزیزان، ائمه جمعه هامحترم شهرستان ها و ناحیه های مقاومت بسیج شهرستان ها وجهادگران عزیز و خیرین که همکاری لازم را داشتند صمیمانه تقدیر تشکر کنم.

پسنده در پایان گفت: مردم کشور ما همیشه در کمک به نیازمندان نسبت به سایر کشورهای پیشرفته، پیش قدم بوده و با نوع دوستی در شرایط های سخت همواره در کنار یکدیگر بوده اند. از آنجایی که استان کهگیلویه و بویراحمد استانی محرم بوده از خیرین تقاضامندیم و دعوت می کنیم که نذورات نقدی خود را به شماره کارت 6273817010105256 مربوط گروه جهادی شهدای پاتاوه وایز نمایند.

انتهای پیام /

قرارگاه جهادی طلایه‌داران، ظهور پیشگام خدمت‌رسانی به محرومان 2
قرارگاه جهادی طلایه‌داران، ظهور پیشگام خدمت‌رسانی به محرومان 3
قرارگاه جهادی طلایه‌داران، ظهور پیشگام خدمت‌رسانی به محرومان 4