یک‌شنبه 27 خرداد 1403

قربانی اسید‌پاشی به فوتبال برمیگردد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قربانی اسید‌پاشی به فوتبال برمیگردد

وینگر تیم ملی مالزی و باشگاه سلانگور که قربانی اسیدپاشی شده بود، خود را برای بازگشت به میادین آماده می‌کند.

به گزارش ورزش سه، فیصل حلیم، وینگر تیم ملی مالزی و باشگاه سلانگور، در حادثه‌ای که تاریخ 5 می سال جاری در یک مرکز خرید رخ داد، از ناحیه گردن، کتف، دست‌ها و سینه دچار سوختگی شد.

این بازیکن روز دوشنبه تحت یک عمل جراحی پیوند پوست سه ساعته قرار گرفت و به گفته پزشک تیمش، محمد هزوان خیر، نتیجه جراحی او بهتر از حد انتظار بوده است.

شهریل باهریم، رئیس کمیته فنی سلانگور، در یک کنفرانس مطبوعاتی که روز چهارشنبه برگزار شد، اعلام کرد که فیصل در حال بهبودی خوب است. او گفت: به من گفته‌اند با این پیشرفت، احتمال بازگشت او به میادین در عرض سه تا شش ماه زیاد است. این بر اساس چیزی است که پزشکان به من گفتند. امیدوارم هر چه سریع‌تر بهبودی حاصل شود.

وی افزود: او به خوبی در حال بهبودی است. به البته پزشکان می‌گویند که پیوند پوست تنها می‌تواند 70 درصد از ناحیه آسیب دیده را بپوشاند و این یک معجزه بود که او توانست صد درصد بهبود پیدا کند. قرار است روز پنجشنبه یک عمل جراحی جزئی دیگر روی فیصل انجام شود.

حلیم 26 ساله، ملقب به میکی، در جام ملت‌های آسیا 2023 گل تساوی مالزی مقابل کره جنوبی را به ثمر رساند که در نهایت به عنوان بهترین گل این مسابقات انتخاب شد.

نکته عجیب اینکه در هفته‌های اخیر بازیکنان فوتبال در مالزی به شدت مورد حمله قرار گرفته‌اند. سه روز پس از مجروح شدن حلیم، هم تیمی او، اخیار رشید، مورد سرقت قرار گرفت و پس از آن هم رفیق رحیم، کاپیتان سابق مالزی و بازیکن جوهور دارول، از شکسته شدن شیشه جلوی اتومبیلش، جان سالم به در برد.

قربانی اسید‌پاشی به فوتبال برمیگردد 2