شنبه 1 اردیبهشت 1403

قزوین

قزوین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مالک باشگاه تراکتور گفت: طی چند روز آتی سرمربی خوب خارجی انتخاب خواهیم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور برای برخی استان ها هشدار زرد صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مالک باشگاه تراکتور در جمع بازیکنان این تیم، گفت: سرمربی بعدی تراکتور تبریز، خارجی خواهد بود و مذاکرات با گزینه‌های مد نظر در حال انجام است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو بازیکن سرشناس و تاثیر گذار تیم شمس آذر قادر به همراهی این تیم در بازی با استقلال نیستند. به گزارش عرشه آنلاین؛ مصاف رفت استقلال - شمس آذر در قزوین با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید و دو تیم فردا در استادیوم آزادی برگزار کننده دیدار برگشت خواهند بود. تیم شمس آذر در بازی مقابل استقلال دو بازیکن تاثیر گذارش را در اختیار نخواهد داشت. امیر شبانی مدافع میانی و شماره 76 شمس آذر در بازی...

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین تأکید کرد، وظیفه دارند در هفته‌های پایانی به گونه‌ای عمل کنند که شایسته‌ترین تیم قهرمان شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مالک باشگاه تراکتور گفت: بازیکنان در ادامه رقابت‌ها و جام حذفی با توان بیش از ظرفیت تلاش کنند، موفقیت دور از انتظار نیست.

وب‌گاه فرارو

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سه امتیاز بازی فردا می‌تواند خیلی به ما کمک کند و تلاش می‌کنیم با تمرکز کامل به این سه امتیاز دست پیدا کنیم.

خبرگزاری تسنیم

مالک باشگاه تراکتور تبریز تأکید کرد سرمربی اسپانیایی پیشین این تیم به دلیل داشتن بازیکنان همسطح نتوانست ترکیب اولیه تیم تحت هدایت خود را پیدا کند.

وب‌گاه الف

مالک باشگاه تراکتور گفت: طی چند روز آتی سرمربی خوب خارجی انتخاب خواهیم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سه امتیاز بازی فردا می‌تواند خیلی به ما کمک کند و تلاش می‌کنیم با تمرکز کامل به این سه امتیاز دست پیدا کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سعید دقیقی سرمربی تیم شمس آذر قزوین در نشست خبری پیش از مسابقه با استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر صحبت های خود را مطرح کرد.

وب‌گاه ورزش سه

هواداران استقلال در فاصله یک روز تا بازی با شمس آذر، استقبال خوبی از این بازی داشته اند.

وب‌گاه ورزش سه

سعید دقیقی به تمجید از عملکرد شاگردانش تا اینجای فصل پرداخت.

وب‌گاه الف

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در نشست پیش از بازی برابر استقلال گفت: ما همیشه دنبال این بودیم که طرفداران فوتبال لذت ببرند. امیدواریم فردا هم اینطور باشد و بازیکنان ما به دنبال این هستند که بیشتر از قبل خود را به فوتبال ایران معرفی کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین، گفت: می خواهیم همچون سایر دیدارهای این فصل، برابر استقلال نیز فوتبال زیبایی ارائه کنیم و هیچگاه به وقت‌کشی فکر نمی‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین تأکید کرد، در دیدار مقابل استقلال دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستند.