شنبه 14 مهر 1403

قطبی: طارمی، آزمون و جهانبخش خطر اصلی برای انگلیس هستند / سبک مربی‌گری کی‌روش مثل مورینیوست

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
قطبی: طارمی، آزمون و جهانبخش خطر اصلی برای انگلیس هستند / سبک مربی‌گری کی‌روش مثل مورینیوست

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خطر اصلی برای سه‌شیرها 3 بازیکن پیکان هجومی تیم ملی فوتبال ایران هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ افشین قطبی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با نشریه انگلستانی تلگراف پیرامون نقاط ضعف تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: ضعف تیم انگلیس را در دفاع وسط و دروازه‌اش می‌بینم. اگر انگلیس بی‌دقتی کند و بازیکنان زیادی را به جلو بفرستد، ایران در ضدحمله موقعیت‌هایی را ایجاد می‌کند چون تیم ملی قطعا بازیکنانی دارد که به انگلیس آسیب بزنند.

وی در ادامه بیان داشت: خطر اصلی برای سه‌شیرها 3 بازیکن پیکان هجومی تیم ملی فوتبال ایران یعنی سردار آزمون، علی‌رضا جهانبخش و مهدی طارمی هستند که آخرین بازیکن در این فصل لیگ قهرمانان اروپا تاکنون 5 گل به ثمر رسانده.

قطبی درباره دروازه تیم ملی و دفاع عنوان داشت: امیر عابدزاده، دروازه‌بان تیم ملی بازیکنی فوق‌العاده است؛ بنابراین آن‌ها پایه‌های تیمی مشابه سال 1998 را خواهند داشت. این می‌تواند برای هر تیمی مشکل‌ساز باشد، زیرا آن‌ها با جان خود دفاع می‌کنند.

سرمربی پیشین تیم ملی در رابطه با کارلوس کی‌روش هم گفت: کی‌روش از هر ابزاری برای ایجاد انگیزه در بازیکنانش استفاده خواهد کرد. منظورم این است که مورینیو کمی همین سبک را دارد. کی‌روش با همه می‌جنگد‌؛ شاید این یک خصوصیت پرتغالی باشد.

بیشتر بخوانید؛

حمایت قاطعانه وزیر ورزش‌وجوانان از سرمربی تیم ملی / سجادی: کی‌روش خیلی رشید ایستادگی کرده!