دوشنبه 2 مهر 1403

قطری‌ها به داد پاریس رسیدند / 2 ستاره پی‌اس‌جی در یک‌قدمی فوتبال قطر

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قطری‌ها به داد پاریس رسیدند / 2 ستاره پی‌اس‌جی در یک‌قدمی فوتبال قطر

با انتقال قریب الوقوع مارکو وراتی و یولیان دراکسلر به باشگاه‌های قطری، پی اس جی از لحاظ فرپلی مالی سود خوبی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بازار نقل و انتقالات فرانسه در تاریخ یک سپتامبر و عربستان سعودی در 7 سپتامبر بسته شد، اما پی اس جی در چند ساعت آینده دو بازیکن خود را به فوتبال قطر منتقل خواهد کرد که تأثیر مثبتی بر بازی جوانمردانه مالی خواهد داشت. همان‌طور که اکیپ اعلام کرده، مارکو وراتی و یولیان دراکسلر پس از کنار گذاشته شدن توسط لوئیس انریکه در ابتدای فصل، در حال نهایی کردن انتقال خود به فوتبال قطر هستند.

مورد بازیکن ایتالیایی که در العربی بازی خواهد کرد، تیمی که متعلق به پسر عموی امیر قطر، مالک فعلی پاری سن ژرمن، است بیش از همه شگفت آور بود. از زمانی که پیش فصل شروع شد، لوئیس انریکه و لوئیس کامپوس (مدیر ورزشی) به وراتی اطلاع دادند که او جزء برنامه‌های باشگاه پایتخت نیست و از او دعوت کردند تا راهی تیمی دیگر شود. وراتی که ابتدا منتظر پیشنهاد لحظه آخری اروپا بود، در نهایت با به بن‌بست خوردن انتقالش به الهلال، ماندنی شد اما با بیرون ماندن در بازی‌های اخیر پی اس جی متوجه شد بهترین راه جدایی است.

این هافبک 30 ساله به یکی از مهم‌ترین بازیکنان تاریخ پاری سن ژرمن در دهه اخیر تبدیل شده است. او در سال 2012 از پسکارا وارد پاریس شد و از آن زمان به بعد، او یک ستون اساسی در دستیابی به موفقیت‌های پاریس بود. وراتی پس از ژان مارک پیلورگه، دومین بازیکنی است که با 416 بازی، بیشترین بازی با پیراهن پی اس جی را انجام داده است. صحبت از مبلغی بین 45 تا 50 میلیون یورو برای انتقال او به العربی در میان است.

مورد دراکسلر اما قابل پیش‌بینی بود. این بازیکن آلمانی با الاهلی به توافق رسیده است. عملکرد او در پاریس که در ژانویه 2017 با مبلغ 36 میلیون یورو به پی اس جی پیوست، ناامیدکننده بود و تحت الشعاع اضافه شدن نیمار و امباپه و متعاقباً مصدومیت‌هایش قرار گرفت.

قطری‌ها به داد پاریس رسیدند / 2 ستاره پی‌اس‌جی در یک‌قدمی فوتبال قطر 2
قطری‌ها به داد پاریس رسیدند / 2 ستاره پی‌اس‌جی در یک‌قدمی فوتبال قطر 3