سه‌شنبه 17 مهر 1403

قطر از زمین و آسمان بدشانسی می‌آورد / باران سیل‌آسا و توقف بازی قطر با کره شمالی (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قطر از زمین و آسمان بدشانسی می‌آورد / باران سیل‌آسا و توقف بازی قطر با کره شمالی (عکس)

دیدار تیمهای ملی قطر و کره‌شمالی که در لائوس برگزار می‌شد به دلیل بارش باران سیل‌آسا متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، کره شمالی در رقابتهای انتخابی جام جهانی 2026 بازی‌های خانگی‌اش را در کشوری ثالث برگزار می‌کند. این کشور لائوس را به عنوان میزبان بازی‌هایش به ای‌اف‌سی معرفی کرد که مورد پذیرش قرار گرفت و به همین علت دیدار امروز کره شمالی و قطر در ورزشگاه ملی لائوس آغاز شد.

اما درحالیکه بازی به تساوی 2-2 دو تیم به دقیقه 57 رسیده بود شدت باراش باران در لائوس به حدی افزایش پیدا کرد که داور مالزیایی به این نتیجه رسید که بازی کردن زیر چنین باران سیل‌آسایی غیرممکن است. او در سوت خود دمید و بازی متوقف شد.

باران از دقایقی قبل شدت گرفته بود ولی بازیکنان دو تیم به ویژه قطری‌ها بارها با اشاره از داور خواستند توجه کند که آنقدر آب روی چمن ورزشگاه جمع شده که توپ عملا روی زمین حرکت نمی‌کند. در نهایت محمد نظمی بن نصرالدین، داور اهل مالزی، در سوت خود دمید و بازی را متوقف کرد.

دیدار دو تیم بیش از بیست دقیقه متوقف بود تا با کاهش نسبی شدت باراش باران از دقایقی پیش دوباره از سر گرفته شد.

قطر که در بازی اول خود با نتیجه‌ای غیرمنتظره مقابل امارات 3-1 شکست خورده بود امروز هم در دقیقه 19 دروازه‌اش را با یک شوت خارق‌العاده ری بازیکن کره شمالی باز شدهد دید. قطری‌ها توسط عفیف از روی نقطه پنالتی و معز علی از حریف پیش افتادند ولی چند دقیقه قبل از توقف بازی به دلیل باران، کوک چول کانگ بازی را 2-2 مساوی کرد. بازی دو تیم در حال حاضر با همین نتیجه در جریان است.

قطر از زمین و آسمان بدشانسی می‌آورد / باران سیل‌آسا و توقف بازی قطر با کره شمالی (عکس) 2