شنبه 1 اردیبهشت 1403

کره شمالی

کره شمالی

خبرگزاری تسنیم

با مشخص شدن 12 کشتی‌گیری که از آخرین گزینشی قاره‌ای موفق به کسب سهمیه المپیک شدند، برخی نفرات مدعی باید در آخرین مسابقه به دنبال کسب مجور حضور در پاریس باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هیاتی از مقام‌های ارشد بلاروسی به کره شمالی سفر کرده و با مقام‌های این کشور با هدف تعمیق همکاری‌های دو جانبه مذاکره کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت «اسپیس‌ایکس» روز چهارشنبه 23 ماهواره «استارلینک» را به سوی مدار زمین پرتاب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو اتاق بازرگانی به تعطیلی پنجشنبه ها در ایران واکنش نشان داد. یک عضو اتاق بازرگانی به تعطیلی پنجشنبه ها در ایران واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، علی شریعتی، عضو اتاق بازرگانی از مخالفت این نهاد کارفرمایی با تعطیلی روز‌های پنج‌شنبه به جای شنبه می‌گوید و معتقد است تعطیلی پنج‌شنبه‌ها فاصله ایران و جهان را بیشتر می‌کند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

افتتاحیه عجیب چند آپارتمان در کره شمالی با آتش بازی، آکروبات هوایی و با حضور کیم جونگ اون را ببینید. کیم در این مراسم روبان را برید و افتتاحیه با آتش بازی و حرکات آکروباتیک هوایی ادامه یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در بیانیه‌ای از برگزاری رزمایش نیروی هوایی ارتش این کشور در منطقه نخجوان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش و تفنگداران دریایی کره جنوبی در میان تنش‌های موجود در شبه‌جزیره کره، در نزدیکی مرز کره شمالی رزمایش برگزار کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور وزیر کشور ایران دیروز گفت که 12 موشک هایپرسونیک ایران به اهداف اسرائیلی اصابت کرد اما این موشک چه ویژگی هایی دارد که اینچینی هرسناک است مشاور وزیر کشور ایران دیروز گفت که 12 موشک هایپرسونیک ایران به اهداف اسرائیلی اصابت کرد اما این موشک چه ویژگی هایی دارد که اینچینی هرسناک است چندی پیش، موشک هایپرسونیک «فتاح»، با برد 1400 کیلومتر رونمایی شد. توانایی اجرای مانور داخل و خارج جو...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش و تفنگداران دریایی کره‌جنوبی در میان تنش‌های موجود در شبه‌جزیره کره، در نزدیکی مرز کره شمالی رزمایش برگزار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر آمریکا در سازمان ملل امروز - چهارشنبه - گفت عضویت دائم تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل به راه‌حل 2 دولتی کمک نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیران دفاع آمریکا و چین در یک تماس ویدیویی به رایزنی درباره روابط دوجانبه و مسائل امنیتی منطقه و جهان پرداختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پنتاگون اعلام کرد «لوید آستین» و «دونگ جون» وزیران دفاع آمریکا و چین در اولین گفت‌وگوی خود از زمان انتصاب وزیر چینی به این منصب، به بررسی روابط دوجانبه دفاعی و مسائل امنیتی منطقه‌ای و جهانی پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم ملی کشتی فرنگی با کسب 4 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز با اقتدار عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کرد.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی کشتی فرنگی با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و دو برنز عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صدراعظم آلمان و رییس‌جمهور چین بر توسعه روابط دوجانبه و راهبردی در پکن تاکید کردند.