جمعه 4 آبان 1403

قهرمانی در قلب کوهستان در مسابقات جایزه بزرگ اسکی اسنوبرد MVM

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
قهرمانی در قلب کوهستان در مسابقات جایزه بزرگ اسکی اسنوبرد MVM

مدیران خودرو با بیش از 20 سال سابقه تولید خودرو، به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده خصوصی خودرو در کشور همواره در تلاش بوده تا با دیدگاهی متفاوت از دیگر برندهای این حوزه به دنبال حمایت از قشر جوان و تولید محصولات جوان‌پسند باشد.

مدیران خودرو با بیش از 600 هزار خریدار، یکی از محبوب‌ترین خودروسازان خصوصی کشور است که یکی از دلایل آن را می‌توان تفکر جوان‌گرایی و تولید محصول مطابق با سلیقه و ضروریت‌های این قشر دانست.

دیدگاه مدیران خودرو در بازار ایران هم از همین رویه پیروی می‌کند و به همین دلیل است که محصولات مدیران خودرو و برند ام وی ام در میان نسل جوان کشور طرفداران بسیاری دارد.

حمایت ام وی ام از ورزش‌هایی مانند اسکی و تنیس خود موید این موضوع است که این شرکت مسیر کاری خود را در حمایت از جوانان پرشور ایران به ویژه در رشته‌های ورزشی می‌داند و نگاه ویژه‌ای به این قشر جامعه دارد.

این نوع دیدگاه حتی در تولید و طراحی محصولات ام وی ام نیز حاکم بوده و تمامی محصولات این شرکت با ظاهری مدرن و اسپرت و البته امکاناتی جذاب تولید می‌شوند.

توجه به علایق و نیازهای نسل جوان در تولیدات شرکت ام وی ام به چشم می‌خورد و به همین علت است که محصولات این شرکت برای قشر جوان، جذابیت بسیاری دارد.

اسکی‌بازان کشور در انتظار دومین دوره مسابقه جایزه بزرگ اسنوبرد MVM کاپ

پس از برگزاری موفق اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ

قهرمانی در قلب کوهستان در مسابقات جایزه بزرگ اسکی اسنوبرد MVM 2
قهرمانی در قلب کوهستان در مسابقات جایزه بزرگ اسکی اسنوبرد MVM 3
قهرمانی در قلب کوهستان در مسابقات جایزه بزرگ اسکی اسنوبرد MVM 4