پنج‌شنبه 3 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه الف

تولید خودروهای تجاری در گروه بهمن در شرایطی افت کرده که این اتفاق، متناسب با روند کلی تولید خودرو در کشور طی نیمسال رخ داده و هرگز پدیده عجیب و منحصر به این شرکت متعلق به بخش خصوصی نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود تسریع واردات خودرو از ابتدای سال جاری تاکنون، باز هم سیاستگذار تمایل به مونتاژ خودرو به جای واردات دارد. مستندات این ادعا نیز آمارهای ارائه‌شده از سوی گمرک است. طبق آمارهای رسمی، ارز واردات قطعه در 6ماه نخست امسال بیش از 6.5برابر ارز تخصیصی به واردات خودرو بوده است. این موضوع نشان‌دهنده آن است که رویه سال گذشته مبنی بر ارجحیت مونتاژ به واردات آن هم با بهای زیاد در...

خبرگزاری تسنیم

گزارش معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس نشان می‌دهد در یک سال گذشته، میزان تولید فرآورده‌های نفتی 10 درصد رشد داشته در حالی که میزان تولید «فلزات اساسی، استخراج کانه‌های فلزی و محصولات شیمیایی» به ترتیب با افت 19، 9 و 2درصدی روبه‌رو شد.

وب‌گاه گسترش

در سال‌های اخیر هشدارها درباره مشکلات تأمین قطعات خودروهای وارداتی و مونتاژی و افزایش نارضایتی مردم، بیشتر شده است. ورود خودروهای چینی با تنوع بالا و تولید کم به بازار ایران، اکنون چالش تأمین قطعات یدکی آن‌ها را به یک دغدغه جدی برای مصرف‌کنندگان و مسئله‌ای نگران‌کننده برای مسئولان و کارشناسان خودرو تبدیل کرد در حال حاضر، خریداران خودروهای مونتاژی علاوه بر پرداخت هزینه‌های قابل توجه...

وب‌گاه گسترش

کاهش فروش جهانی خودروهای برقی به ال‌جی انرژی سولوشن آسیب جدی وارد کرده و سود این باتری‌ساز کره‌ای در سه ماهه سوم سال تقریباً 40 درصد کاهش یافته است. بر اساس نتایج اولیه منتشر شده، سود عملیاتی برای سه ماه منتهی به 30 سپتامبر از 731.2 میلیارد وون در مدت مشابه سال گذشته به 448.3 میلیارد وون (معادل 332 میلیون دلار) کاهش پیدا کرده است. طبق داده‌های بلومبرگ، هرچند این رقم بالاتر از برآوردهای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حال حاضر خریداران خودروهای مونتاژی، علاوه بر پرداخت مبالغ قابل توجه برای خرید، با مشکلات بسیاری در تامین قطعات مواجه هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حال حاضر خریداران خودروهای مونتاژی، علاوه بر پرداخت مبالغ قابل توجه برای خرید، با مشکلات بسیاری در تامین قطعات مواجه هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با نزدیک شدن به فصل سرما نگرانی‌ها در مورد آلودگی هوای کلانشهرها دوباره به دغدغه‌ای عمومی تبدیل شده است. عبور و مرور خودروهایی که مصرف سوخت بالایی دارند یکی از دلایل اصلی آلودگی هواست، ولی گویا عزم جدی برای کاهش مصرف سوخت و آلایندگی خودروهای تولیدی و وارداتی در میان سیاستگذاران وجود ندارد. طبق آخرین آمار منتشره، وسایل نقلیه سهم 70درصدی از آلودگی هوای شهر تهران دارند. این...

خبرگزاری تسنیم

در حال حاضر خریداران خودروهای مونتاژی، علاوه بر پرداخت مبالغ قابل توجه برای خرید، با مشکلات بسیاری در تامین قطعات مواجه هستند و متأسفانه شرکت‌های فروشنده خودرو هیچ تعهدی برای تأمین لوازم یدکی و ارائه خدمات پس از فروش ندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل کارخانه خودروسازی سایپا جزئیاتی را از حمله اسرائیل به کارخانه ساپیا در سوریه اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل کارخانه خودروسازی سایپا جزئیاتی را از حمله اسرائیل به کارخانه ساپیا در سوریه اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

مدیر عامل سایپا در سوریه اعلام کرد که در پی حمله اسرائیل به کارخانه ساپیا، هیچ خسارتی به سوله‌های تولید خودرو وارد نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمله رژیم صهونیستی به کارخانه ساپیا در سوریه به سوله های تولید خودرو هیچ خسارتی وارد نشده است. حمله رژیم صهونیستی به کارخانه ساپیا در سوریه به سوله های تولید خودرو هیچ خسارتی وارد نشده است.

خبرگزاری مهر

احمد کارگر مدیرعامل کارخانه خودروسازی سایپا در سوریه گفت: در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه به سوله های تولید خودرو هیچ خسارتی وارد نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.