شنبه 7 مهر 1403

قهرمان جهان، بالاخره باخت

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
قهرمان جهان، بالاخره باخت

تیم ملی کلمبیا توانست اولین شکست را در بازی های مقدماتی جام جهانی 2026 به آرژانتین قهرمان جام جهانی دوره قبل تحمیل کند. به گزارش خبرگزاری دانشجو، بازی های مقدماتی جام جهانی در میان 10 تیم فوتبالی حوزه امریکای لاتین، بامداد امروز برگزار شد و هر دو تیم پرافتخار و بزرگ این منطقه یعنی برزیل و آرژانتین شکست خوردند. آرژانتین در خانه کلمبیا بازی داشت و با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد. نیمه اول این...

تیم ملی کلمبیا توانست اولین شکست را در بازی های مقدماتی جام جهانی 2026 به آرژانتین قهرمان جام جهانی دوره قبل تحمیل کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، بازی های مقدماتی جام جهانی در میان 10 تیم فوتبالی حوزه امریکای لاتین، بامداد امروز برگزار شد و هر دو تیم پرافتخار و بزرگ این منطقه یعنی برزیل و آرژانتین شکست خوردند.

آرژانتین در خانه کلمبیا بازی داشت و با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد. نیمه اول این بازی با یک گل به سود کلمبیا به پایان رسیده بود. لیونل مسی در این بازی هم حضور نداشت شماره 10 او را پائولو دیبالا پوشیده بود که بازی را از روی نیمکت شروع کرد و در کمال تعجب، در دقیقه 85 وارد زمین شد.

در پاراگوئه یک شگفتی بزرگ رقم خورد. تیم ملی پاراگوئه که از 6 بازی قبلی خود تنها 3 امتیاز از 3 بازی به دست آورده بود و 3 شکست هم در کارنامه داشت، توانست اولین پیروزی خود را مقابل تیم 5 ستاره جهان به دست بیاورد. برزیل این روزها حال خوبی ندارد و 3 شکست در کارنامه این تیم در 7 بازی مقدماتی جام جهانی ثبت شده است.

نتایج بازیها

کلمبیا 2 آرژانتین یک

پاراگوئه یک برزیل صفر

اکوادور یک پرو صفر

ونزوئلا صفر اروگوئه صفر

شیلی یک بولیوی 2

جدول

1- آرژانتین با 18 امتیاز از 7 بازی

2- اروگوئه با 14 امتیاز

3- کلمبیا با 13 امتیاز

4- برزیل با 10 امتیاز

5- ونزوئلا با 9 امتیاز

6- اکوادور با 8 امتیاز

7- پاراگوئه با 6 امتیاز

8- بولیوی با 6 امتیاز

9- شیلی با 5 امتیاز

10- پرو با 3 امتیاز