یک‌شنبه 1 مهر 1403

قهرمان عربستان حریف سرسخت سپاهان / امید الاتحاد به بنزما برای تکرار قهرمانی در آسیا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قهرمان عربستان حریف سرسخت سپاهان / امید الاتحاد به بنزما برای تکرار قهرمانی در آسیا

الاتحاد که با جذب ستاره های مطرح اروپایی توجهات را به سمت خود جلب کرده، باید در گروهی نسبتا دشوار با سپاهان روبرو شود.

به گزارش "ورزش سه"، الاتحاد پس از سه فصل غیبت در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، امسال و به عنوان یکی از تیم های قهرمان دو فصل گذشته لیگ عربستان پای به بالاترین مسابقات باشگاهی قاره می گذارد که تنها هدف این باشگاه قدیمی، کسب عنوان قهرمانی است.

از زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی که از سال 2003 آغاز شد، در دوره های دوم و سوم این پیکارها در سال های 2004 و 2005، عنوان قهرمانی به الاتحاد رسید و این تیم توانست خود را به عنوان یک تیم مدعی و پرافتخار در آسیا معرفی کند.

پس از آن، الاتحاد 9 بار دیگر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرد که دو مرتبه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت ولی از صعود به فینال بازماند. حالا آنها با لشکری از ستاره های نامدار پای به این مسابقات خواهند گذاشت و از الآن یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می شوند.

الاتحاد که تابستان پر سر و صدایی داشت، با در اختیار گرفتن بازیکنانی نظیر کریم بنزما، انگولو کانته، فابینیو و ژوتا، همچنان در بازار اروپایی به دنبال تقویت تیم خود است تا در پنج تورنمنت لیگ، جام حذفی و سوپرجام عربستان، جام جهانی باشگاه ها و لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد.

حالا و با برگزاری مراسم قرعه کشی فصل 2023 - 2024 لیگ قهرمانان آسیا، الاتحاد در گروه C با تیم های سپاهان، نیروی هوایی و الشارجه در یک گروه قرار گرفته است.

حضور بنزما و دیگر ستاره های این تیم از جمله کانته، ژوتا، رومارینیو، فابینیو و... در ایران می تواند بر جذابیت های این دیدار بیفزاید.