دوشنبه 2 مهر 1403

قیمت بلیت دربی نباید مثل بلیت کنسرت باشد / انتقاد مدیر سپاهان از قیمت بلیت دربی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قیمت بلیت دربی نباید مثل بلیت کنسرت باشد / انتقاد مدیر سپاهان از قیمت بلیت دربی

احسان بعیدی نسبت به قیمتی که باشگاه ذوب آهن برای تماشای دربی اصفهان در نظر گرفته بود انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، احسان بعیدی، مدیر باشگاه سپاهان، پس از پایان دربی اصفهان که با نتیجه مساوی یک بر یک همراه بود، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: «جا دارد همین ابتدا فوت عزیزانی که در حادثه معدن طبس جان باختند را تسلیت عرض کنم. همه دیدند که کیفیت دربی اصفهان چقدر خوب بود. بازی زیبایی بود هر چند تمام امتیازاتش نصیب سپاهان نشد.»

او به قیمت بالای بلیت این بازی اینگونه واکنش نشان داد: «درباره این موضوع باید به صورت عمیق بحث کنیم. فوتبال به‌عنوان بسته و محتوایی که به مردم ارائه می‌شود بسته‌ای نیست که آن را با سایر مقوله‌های فرهنگی و اجتماعی مقایسه کنیم. حداقل این را می‌بینیم که دهک‌هایی که از تماشای فوتبال به‌عنوان سرگرمی استفاده می‌کنند اقشاری هستند که با سپاهان و ذوب آهن زندگی می‌کنند. به نظرم مبلغی که برای بلیت‌ها اعلام شد مبلغی نیست که بدنه متوسط جامعه بتواند آن را تقبل کند. قیمت بلیت فوتبال نباید مانند بلیت کنسرت موسیقی یا دیگر موارد باشد. اگر در این باره یک‌سری مسائل رعایت می‌شد، امروز شهرآورد پرتماشاگرتری داشتیم. هواداران زیادی از تماشای این بازی محروم شدند و به نظرم سیاست جالبی نبود.»

ویدئو: 353812

مدیر سپاهان در پاسخ به گلایه خبرنگاران درباره عدم مصاحبه بازیکنان این تیم گفت: «فکر کنم در بازی قبلی بازیکنان با رسانه‌ها صحبت کردند. در این بازی هم وقتی نتیجه بازی تغییر می‌کند، حق بدهید احساسات بازیکنان اجازه ندهد مایل به مصاحبه باشند.»

او در خصوص رضایت جمعی بازیکنان سپاهان از شرایط تیم و پایان فعالیت نقل و انتقالاتی طلایی پوشان اظهار داشت: «هفته قبل هم گفتم که باید به تصمیمات باشگاه اعتماد کرد. این را در نظر بگیرید که هفته سوم تمام شد، اما فعالیت نقل و انتقالاتی ادامه داشت، سقف بودجه خیلی مسائل را درگیر خودش کرده بود و همه این‌ها تصمیمات جانبی مدیریت را تحت تاثیر قرار می‌داد. با همه این‌ها خدا را شکر از فصل نقل و انتقالات به خوبی عبور کردیم و بازیکنانی داریم که به اسکواد تیم کمک می‌کنند.»

بعیدی وقتی با سوالی درباره صدور رأی دادگاه CAS و محکومیت فدراسیون فوتبال مواجه شد نیز اینطور واکنش نشان داد: «اجازه بدهید فعلا در این باره صحبت نکنیم. حکمی بود که باشگاه سپاهان پیش از این در رابطه‌اش اقدام کرده بود. به نظر می‌رسد اگر مدیریت یا مجاری رسمی باشگاه در این خصوص اطلاع‌رسانی کنند بهتر است.»