پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

قیمت یورو

قیمت یورو

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌قیمت دلار امروز با کاهش بازگشایی شد و در نیمه پایینی کانال سوم کریدور ششم قرار گرفت. این روندی است که از روز گذشته آغاز شده است. با توجه به اظهارات رئیس کل بانک مرکزی، به نظر می‌رسد بازارساز وارد میدان شده و با جهت‌دهی به معاملات پشت خطی و ورود به بازار آزاد، قیمت دلار را کاهشی کرده است قیمت دلار امروز با کاهش بازگشایی شد و در نیمه پایینی کانال سوم کریدور ششم قرار گرفت. این روندی است...

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 3 میلیون و 649 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 43 میلیون و 400 هزار تومان است.

خبرگزاری تسنیم

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 43هزار و 567 تومان و حواله دلار نیز به 40هزار و 648 تومان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه امامی و قیمت طلا صعود را تجربه کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یورو مبادله ای، امروز به 47,283 (چهل و هفت هزار و دویست و هشتاد و سه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.13 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دلار مبادله ای، امروز به 43,567 (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر 0 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اتحادیه طلای تهران گفت: با وجود افزایش 10 دلاری انس جهانی طلا نسبت به روز گذشته، اما در بازارهای داخلی شاهد کاهش نسبی قیمت‌ها بودیم که از دیروز عصر شروع شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرخ دلار در بازار آزاد 51 هزار و 150 تومان قیمت گذاری شد. قیمت دلار نقدی مرکز مبادله امروز، پنجشنبه 31 فروردین با رقم 42 هزار و 450 تومان کشف قیمت شد و 143 تومان نسبت به دیروز افزایش دارد. قیمت دلار حواله نیز امروز 158 تومان گران شد و با قیمت 38 هزار و 591 تومان کشف قیمت شد. همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم 28 هزار و 500 تومان ثابت بوده است. اما صرافی ملی طبق روال...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز دوشنبه 20 فروردین ماه قیمت طلا و سکه برای سومین روز متوالی در هفته جاری ریزش کرد و این در حالی است که قیمت اونس طلا تقریبا صعودی است و نرخ دلار در مرکز مبادله ثابت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 3 میلیون و 526 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 41 میلیون و 400 هزار تومان است.

وب‌گاه گسترش

در معاملات امروز، یعنی در تاریخ دوشنبه 20 فروردین 1403، مرکز مبادله ارز و طلا در ایران نرخی برابر با 43 هزار و 567 تومان برای هر اسکناس دلار آمریکا تعیین کرده است. همچنین، نرخ حواله دلار نیز به 40 هزار و 648 تومان رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دلار مبادله ای، امروز به 43,567 (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای ثبات را تجربه کرده است، قیمت طلا افزایش یافت و هر گرم طلا 18 عیار به 3,554,000 (سه میلیون و پانصد و پنجاه و چهار هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.03 درصدی داشته است.