شنبه 14 مهر 1403

لئو با دیدن این خالکوبی احساساتی شد / اوتامندی رفاقت را در حق مسی تمام کرد! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لئو با دیدن این خالکوبی احساساتی شد / اوتامندی رفاقت را در حق مسی تمام کرد! (عکس)

خالکوبی بزرگ لیونل مسی روی بدن نیکلاس اوتامندی که در بازی اخیر آرژانتین به نمایش گذاشته بود مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پنالتی‌ای که نیکلاس اوتامندی مقابل اکوادور به ثمر رساند و آلبی‌سلسته را راهی نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا کرد او پیراهنش را بالا زد تا خالکوبی بزرگی از لئو مسی روی بدنش به نمایش گذاشته بشود. اقدامی که لیونل مسی را هم احساساتی کرده بود.

اینکه فوتبالیست‌های آرژانتینی شیفته لئو مسی هستند خبر جدیدی نیست. به خصوص ستاره‌هایی که در کنار او سابقه قهرمانی در آمریکا و قهرمانی در دنیا را دارند. اما یکی از بازیکنان آلبی‌سلسته شیفتگی‌اش به مسی را به مرحله‌ای جدید ارتقا داده. نیکلاس اوتامندی نه تنها مسی را در قلبش دارد بلکه چهره او را روی پوستش حکاکی کرده است.

اوتامندی در دیدار مقابل اکوادور در نیمه دوم به جای لیساندرو مارتینز مصدوم وارد زمین شد.

وقتی بازی 1-1 تمام شد و به ضربات پنالتی رفت لیونل مسی اولین ضربه آرژانتین را از دست داد ولی در نهایت پنالتی‌ها تا ضربه پنجم آرژانتین با نتیجه 3-2 به سود آلبی‌سلسته پیش رفته بود و آخرین پنالتی‌زن آنها، اوتامندی، اگر گل می‌زد صعود آرژانتین قطعی می‌شد.

اوتامندی توپش را گل کرد تا آرژانتین را به نیمه‌نهایی بفرستد و مانع از این شود که پنالتی از دست رفته مسی باعث حذف آلبی‌سلسته شود.

این مدافع باتجربه برای خوشحالی پیراهنش را روی سر خود کشید و این لحظه بود که خالکوبی بزرگ لیونل مسی روی بدن او توسط دوربین پخش زنده مخابره شد. تصویری از چهره مسی در کنار جام جهانی که آرژانتین با هدایت لئو در قطر به دست آورده بود. دو کلمه هم در کنار تصویر مسی دیده می‌شد: افتخار ابدی.

وقتی خبرنگار تیک‌اسپورتس به سراغ لیونل مسی رفت او نشان داد از این اقدام اوتامندی تحت تاثیر قرار گرفته است. مسی گفت:" بعد از جام جهانی خیلی‌ها کارهای فوق‌العاده‌ای به نام من کردند ولی وقتی می‌بینم یک هم‌تیمی ، رفیقی مثل اوتامندی چنین خالکوبی‌ای کرده برایم فارغ از حد تصور فوق‌العاده است. خیلی ممنونم اوتا".

لئو با دیدن این خالکوبی احساساتی شد / اوتامندی رفاقت را در حق مسی تمام کرد! (عکس) 2
لئو با دیدن این خالکوبی احساساتی شد / اوتامندی رفاقت را در حق مسی تمام کرد! (عکس) 3