دوشنبه 16 مهر 1403

لزوم توجه به اقتصاد دریامحور در شهرستان خمیر / فعالان بخش معدن در روند کاهش آسیب‌های اجتماعی مشارکت کنند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
لزوم توجه به اقتصاد دریامحور در شهرستان خمیر / فعالان بخش معدن در روند کاهش آسیب‌های اجتماعی مشارکت کنند

حجت الاسلام والمسلمین صالحی بر لزوم ایجاد شرایط و بسترهای لازم اقتصاد دریامحور در شهرستان بندرخمیر تاکید کرد و گفت: معادن متعددی در این شهرستان وجود دارد که لازم می دانیم در روند کاهش آسیب های اجتماعی مشارکت داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام والمسلمین شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیردر دیدار با علی فیروزی سرپرست معاون اقتصادی استانداری هرمزگان، خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، خواستار فرماندار شهرستان خمیر و باشتی مدیر عامل شرکت سیمان که در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید، اظهار کرد: اولویت اصلی کارگزاران نظام اسلامی بایستی تحقق مطالبات و امیدواری به آینده برای مردم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی افزود: در نبرد سخت اقتصادی پیش رو که باعث مشکلاتی برای کشور ایجاد کرده است بهترین عملکرد مدیران در حوزه کار میدانی و اجرایی است.

وی در بخش دیگر با اشاره به توانمندی خدادادی شهرستان خمیر، افزود: با کار کارشناسی دقیق سبب بهره مندی مردم شهرستان از اقتصاد دریا محور فراهم شود.

رئیس شواری فرهنگ عمومی شهرستان بندر خمیر گفت: عزیزان مسئول دستگاه های اجرایی شهرستان و بخصوص فرماندار ساعی در تلاش هستند تا مردم از ظرفیت کلان بهرمند شوند.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی با بیان اینکه ظرفیت های معادن باید در جهت خدمت به مردم نیز استفاده شود، عنوان کرد: سهم کارخانه سیمان در جهت کمک به خدمات و کاهش آسیب های اجتماعی درخشان است اما کارنامه معادن فعال در شهرستان ناچیز یا اثری از آنها وجود ندارد.

وی بیان داشت: معادن بر اساس قانون ملزوم به کمک آسیب ها و خدمات به مردم هستند تا اندک مساعدتی برای مناطق محروم حاصل شود.

امام جمعه شهرستان بندرخمیر خاطرنشان کرد: باید نگاه ها به شهرستان خمیر بر اساس اقتضا و توانمندی آن دیده شود و توسعه این شهرستان بازویی توانمند برای استان خواهد بود.

انتهای پیام /