شنبه 31 شهریور 1403

لسترسیتی پسر کارلتو را می‌خواهد / مشتری جدید برای پسر آنچلوتی: به انگلیس بیا داویده!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لسترسیتی پسر کارلتو را می‌خواهد / مشتری جدید برای پسر آنچلوتی: به انگلیس بیا داویده!

بعد از رانس فرانسه حالا لسترسیتی هم به دنبال استخدام داویده آنچلوتی، پسر سرمربی رئال مادرید، به عنوان سرمربی است.

به گزارش "ورزش سه"، از مدتی پیش مشخص شده بود که باشگاه فرانسوی رانس با داویده آنچلوتی تماس گرفته و خواهان مذاکره با او برای به عهده گرفتن پست سرمربی‌گری این تیم شده است. داویده در حال حاضر در کادر فنی پدرش، کارلو، در رئال مادرید حضور دارد.

امروز سایت رلوو اعلام کرد داویده آنچلوتی یک مشتری دیگر پیدا کرده است. مشتری جذابی که می‌تواند او را به یک سرمربی در لیگ برتر انگلیس تبدیل کند. این سایت مدعی شد باشگاه لسترسیتی که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده با داویده تماسهایی داشته است.

در حال حاضر داویده و پدرش به همراه دیگر اعضای کادر فنی رئال مادرید در تعطیلات به سر می‌برند. با وجود تماسهای رانس و حالا لسترسیتی، رلوو می‌گوید داویده آنچلوتی قصدی برای ترک رئال ندارد و دست‌کم فصل آینده را در کنار پدرش کار خواهد کرد.

با اینحال به نظر می‌رسد لسترسیتی برای جذب داویده جدی است. چرا که لستر اخیرا سرمربی‌اش انزو مارسکا را از دست داد. سرمربی‌ای که لستر را از چمپیونشیپ به لیگ برتر رساند ولی در روزهای گذشته این تیم را ترک کرد و راهی چلسی شد.

در این گزارش اشاره شده که داویده به لسترسیتی اطلاع داده که از ابراز علاقه آنها ممنون است ولی قصد دارد فصل آینده را با پدرش کار کند. داویده به لستر گفته تابستان آینده آماده مذاکره جدی برای به دست آوردن پست سرمربی خواهد بود.

لسترسیتی پسر کارلتو را می‌خواهد / مشتری جدید برای پسر آنچلوتی: به انگلیس بیا داویده! 2