دوشنبه 16 مهر 1403

لغو فیفادی لبنان بعد از حملات وحشیانه رژیم اشغالگر

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لغو فیفادی لبنان بعد از حملات وحشیانه رژیم اشغالگر

تیم ملی فوتبال لبنان به دلیل حملات رژیم اشغالگر قدس به این کشور که فعالیت‌های ورزشی را به طور کلی متوقف کرده است، این فیفادی را از دست خواهد داد.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی لبنان در قصد داشت در فیفادی ماه اکتبر دو بازی دوستانه برابر ویتنام و هند برگزار کند اما در شرایطی که فدراسیون فوتبال این کشور که تمامی مقدمات لازم را برای سفر این تیم به هانوی برای تقابل با ویتنام را انجام داده بود، این سفر به دلیل شرایط جنگی که این کشور را تحت تاثیر قرار داده بود، لغو شد.

شرایط جنگی در لبنان، تمام مسابقات در این کشور را متوقف کرده و باعث شده بازیکنان از تمرین و مسابقات دور باشند. بدون شک این غیبت در میادین بین المللی تاثیرات منفی بر تیم ملی لبنان خواهد داشت که امیدوار بود با هدایت میودراگ رادولوویچ، سرمربی مونته نگرویی، برنامه تدارکاتی خود را تا مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا 2027 در مارس آینده ادامه دهد.

لبنان به دنبال کسب نتایج مثبت در بازی های دوستانه بود تا جایگاه خود را در رنکینگ فدراسیون بین المللی فوتبال بهبود ببخشد؛ موضوعی که می‌توانست بر شرایط این تیم در قرعه کشی دور نهایی رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا تاثیر مثبتی داشته باشد.

تعطیلات بین المللی بعدی در ماه نوامبر خواهد بود و فدراسیون لبنان با تیم‌های ملی تایلند و میانمار به توافق رسیده است تا در روزهای 14 و 19 نوامبر دو بازی دوستانه با هر یک از آنها برگزار کنند.

لغو فیفادی لبنان بعد از حملات وحشیانه رژیم اشغالگر 2