شنبه 7 مهر 1403

لقب جالب لهستانی‌ها برای ستاره ایرانی

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
لقب جالب لهستانی‌ها برای ستاره ایرانی

امین اسماعیل‌نژاد در سومین بازی‌اش در لیگ لهستان نیز توانست بهترین بازیکن زمین شناخته شود. لهستانی‌ها او را غیر قابل مهار توصیف کردند. اسماعیل‌نژاد عملکرد فوق العاده‌ای در بازی مقابل ترفل گدانسک داشت و به‌تن‌هایی 31 امتیاز گرفت و سهم بسزایی در برتری تیمش داشت. اسکرا حالا با سه برد از سه بازی شمایل قهرمان را دارد.

امین اسماعیل‌نژاد بعد از حضوری کوتاه‌مدت در ایتالیا تصمیم به حضور در لیگ قدرتمند لهستان گرفته است. این بازیکن ایرانی برای اولین بار در فصل 2024-2023 تصمیم گرفت در خارج از ایران بازی کند. او راهی تیم ورونا ایتالیا شد و از فصل جدید در «اسکرا»‌ی لهستان بازی می‌کند. او در سه هفته نخست لیگ لهستان درخشید و در پایان هر سه بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

عملکرد بازیکن ایرانی برابر ترفل 31 امتیاز 62 درصد موفقیت در حمله (30/48) 1 امتیاز سرویس 7 دفاع

سایت والی‌نیوز لهستان در ارزیابی عملکرد اسماعیل‌نژاد نوشت: امین اسماعیل‌نژاد در اولین فصل حضورش در لیگ لهستان بار دیگر تاثیری باورنکردنی از خود بر جای گذاشت. مهاجم 28ساله نقش اصلی را در اسکرا بازی و پاسور تیم بیشتر توپ‌ها را به سمت او هدایت می‌کند. اسماعیل‌نژاد در نهایت توانست 31 امتیاز در این دیدار به دست بیاورد که چشمگیر است. او در دو بازی نخست تیمش نیز به ترتیب 19 و 20 امتیاز برای اسکرا به دست آورد. حالا اسماعیل‌نژاد پس از کسب جایزه سوم صدرنشین رده‌بندی MVP شده است و با ادامه این روند می‌تواند ارزشمندترین بازیکن لیگ لهستان شناخته شود.

اسماعیل‌نژاد دومین ایرانی تاریخ اسکراست. اولین نفر میلاد عبادی‌پور بود که برای این تیم لهستانی بازی کرد. جالب اینجاست که عبادی‌پور نیز به لیگ لهستان بازگشت و برای نوروید بازی می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا از میان اخبار

مصاحبه طوفانی محمد دادکان؛ از آقازاده‌ها تا امیر قلعه‌نویی

شعار عجیب اصفهانی‌ها علیه ژوزه مورایس

تاریخ‌سازی جدید کریستیانو رونالدو در عربستان

شوک‌های تمام نشدنی پرسپولیس به استقلال