سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

لوئیز فرناندز گفت / خوشبینی عجیب، امباپه به یک شرط می‌ماند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لوئیز فرناندز گفت / خوشبینی عجیب، امباپه به یک شرط می‌ماند!

مربی و بازیکن سابق پی اس جی همچنان خوشبین است کیلیان امباپه نظرش در مورد جدایی را تغییر دهد.

به گزارش "ورزش سه"، همه معتقدند کیلیان امباپه فصل بعد برای رئال بازی خواهد کرد و برخی رسانه‌ها از توافق قطعی او خبر داده‌اند. فابریتزیو رومانو نیز اخیرا نوشت تنها اختلاف رئال و امباپه بر سر حق تصویر است که به زودی برطرف خواهد شد.

امباپه دو سال پیش به رئال پاسخ رد داد و با پاریس تمدید کرد، اما این بار به باشگاهش گفته که قطعا تمدید نمی‌کند.

با وجود اینکه خیلی ها امباپه را در رئال می بینند ولی لوئیز فرناندز به موندودپورتیوو گفت که امیدش به تمدید امباپه را از دست نداده است.

او که پنالتی آخر فرانسه به برزیل در یک چهارم نهایی جام جهانی 1986 را گل کرد، در مورد آینده امباپه گفت: «خیلی ها هستند که فکر می کنند در پایان فصل کیلیان پی اس جی را ترک می کند، اما در حال حاضر چیزی رسمی وجود ندارد. به نظر می رسد که همه او را در مادرید می بینند ولی من رد نمی کنم که او در PSG ادامه دهد.»

فرناندز ادامه داد: «رئال مادرید امروز بازیکنان سطح بالایی دارد. در حال حاضر معلوم نیست این فصل چگونه به پایان می رسد. مثلا اگر پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان اروپا را ببرد، ممکن است امباپه تمدید کند. اگر راه رئال مادرید را در پیش بگیرد، بهترین ها را برایش آرزو می کنم. زمانی که فصل به پایان برسد، خواهیم دید که او چه دستاوردهایی داشته و سپس تصمیم خواهد گرفت.»

لوئیز فرناندز گفت / خوشبینی عجیب، امباپه به یک شرط می‌ماند! 2