پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

لوئیس سوارز و دریافت پیشنهاد عجیب از اکوادور!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لوئیس سوارز و دریافت پیشنهاد عجیب از اکوادور!

باشگاه اِمِلک اکوادور قصد جذب لوئیس سوارز را دارد و به وی پیشنهاد مالی مشابه اتلتیکو نیز ارائه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اتلتیکومادرید هفته قبل به‌طور رسمی اعلام کرد که لوئیس سوارز در پایان فصل جاری و با منقضی شدن قراردادش از این تیم جدا خواهد شد. بر اساس گزارش سایت "تودوفیچاخس" اسپانیا؛ استون‌ویلا یکی از سه مشتری اصلی این مهاجم اروگوئه‌ای است و احتمال همکاری مجدد او با استیون جرارد وجود دارد. او سابقه همبازی بودن با جرارد در لیورپول را در کارنامه حرفه‌ای‌اش است، کسی که حالا هدایت استون‌ویلا را برعهده دارد.

طبق این گزارش؛ استون‌ویلا در راه به‌خدمت گرفتن سوارز 35 ساله تنها نیست و دو باشگاه سویا و اینتر نیز نسبت به جذب این مهاجم اروگوئه‌ای علاقه‌مند هستند. پیش از این نشریه اسپانیایی "مارکا"، چاپ مادرید از علاقه سوارز برای بازگشت به بارسلونا خبر داده بود.

طبق ادعای نشریه "ابولا"، از اِمِلِک اکوادور هم پیشنهاد جدیدی به سوارز رسیده است. پیشنهاد اِمِلِک دو ساله با بند تمدید تا 2025 است و به وی همان دستمزد فعلی سوارز در اتلتیکو پرداخت خواهد شد که او را تبدیل به گران ترین بازیکن تاریخ اکوادور خواهد کرد. اِمِلِک رویای فتح جام لیبرتادورس را دارد و برای این مهم روی جذب سوارز حساب باز کرده اما بعید است ستاره اروگوئه ای در سال جام جهانی حاضر به ترک فوتبال اروپا شود.

لوئیس سوارز و دریافت پیشنهاد عجیب از اکوادور! 2
لوئیس سوارز و دریافت پیشنهاد عجیب از اکوادور! 3