جمعه 8 تیر 1403

لیست بزرگسال فولاد چگونه خالی می‌شود؟/ دغدغه بزرگ یحیی در شروع کار در اهواز

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لیست بزرگسال فولاد چگونه خالی می‌شود؟/ دغدغه بزرگ یحیی در شروع کار در اهواز

فولادی‌ها در بستن تیم خود برای فصل آینده با تعداد زیادی از بازیکنان با قراردادهای بلندمدت روبه‌رو هستند.

به گزارش "ورزش سه"، با حضور یحیی گل‌محمدی در راس کادرفنی فولاد خوزستان، تعداد کثیری از علاقه‌مندان به فوتبال تصور کوچ دسته‌جمعی بسیاری از ستاره‌های لیگ برتری به اهواز را دارند. در روزهای گذشته نام‌های مطرح بسیاری برای حضور در اسکواد فولاد برای لیگ بیست و چهارم مطرح شده است.

اگرچه فولادی‌ها هنوز به طور رسمی دست‌فرمان خود در نقل و انتقالات تابستانی را اعلام نکرده‌اند، اما هواداران این تیم منتظر فعالیت باشگاه در نقل وانتقالات و جذب بازیکنان جدید هستند.

در این بین اما یک مشکل بزرگ برای فولاد وجود دارد که دست مدیران باشگاه را برای امضای قراردادهای جدید می‌بندد.

تعداد زیادی از بازیکنان فولاد خوزستان قراردادهای بلندمدتی را فصل پیش امضا کردند و حالا برای خروج آنها از لیست تیم باشگاه با مشکلاتی مواجه است. اکثر بازیکنان فولاد برای فصل آینده نیز با این باشگاه قرارداد دارند و قطعا بدون توافق مالی از نماینده متمول خوزستان خارج نخواهند شد.

نکته قابل توجه در این خصوص داشتن قرارداد برخی بازیکنانی است که در لیست مد نظر یحیی گل‌محمدی برای فصل جدید قرار ندارند. بی‌شک مدیران فولاد برای راضی کردن بازیکنان مازاد یحیی گل‌محمدی با توجه به قراردادهای آنها کار سختی خواهند داشت و همین مساله می‌تواند نقل و انتقالات قرمزپوشان اهوازی را نیز تحت تاثیر قرار بدهد.

بی‌تردید اضافه کردن بازیکنان جدید به لیست بزرگسال منوط به خروج نفرات فعلی است و با توجه به قراردادهای طولانی مدت اکثر بازیکنان این مساله به سختی امکان‌پذیر است.

باید دید یحیی گل‌محمدی و مدیریت فولاد چگونه از پس این مشکل برخواهد آمد و در نهایت اسکواد قرمزپوشان برای فصل بعد چطور تنظیم و آماده می‌شود.

لیست بزرگسال فولاد چگونه خالی می‌شود؟/ دغدغه بزرگ یحیی در شروع کار در اهواز 2