یک‌شنبه 1 مهر 1403

لیست پزشکان متخصص خوی

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
لیست پزشکان متخصص خوی

افرادی که در یک جامعه دچار آسیب یا بیماری میشوند همواره میخواهند به سریعترین روش ممکن از یک پزشک در خواست مشاوره و یا اخذ نوبت کنند. افراد ساکن شهر خوی نیز مانند دیگر شهرها نیازمند انتخاب سریعترین روش مشاوره یا اخذ نوبت از پزشکان متخصص خوی هستند. اینجاست که دسترسی سریع به لیست پزشکان متخصص خوی و آدرس آنها کمک شایانی به این بیماران میکند. در دنیای امروز که عصر اینترنت و دنیای دیجیتال است، بهوسیله سامانه‌های اینترنتی دسترسی به لیست پزشکان متخصص خوی سریع‌تر و راحت‌تر از قبل شده است. یکی از فواید این سامانه ها، علاوه بر پیدا نمودن لیست پزشکان متخصص خوی، امکان اخذ نوبت به صورت اینترنتی و حتی مشاهده آدرس، تلفن، ساعات کاری و غیره این پزشکان میباشد.

آشنایی با تخصص‌های فعال در خوی

  • تخصص چشم: چشم از اعضای حیاتی بدن ما انسانهاست و فوق العاده حساس می باشد. پزشکان متخصص چشم به درمان بیماریهائی مانند آب مروارید، آب سیاه و گلوگوم و غیره مشغول هستند.
  • تخصص داخلی: متخصصان این رشته به درمان بیماریهای داخلی بدن مشغول هستند و همچنین میتوانند طیف وسیعی از بیماریها را تشخیص و درمان کنند.
  • فوق تخصص غدد درونریز و متابولیسم (اندوکریتونولوژی): این پزشکان با داشتن دانش کافی نسبت به عملکرد غدد بدن و درمان بیماریهای ناشی از عملکرد نامطلوب غدد بدن کاملا آشنا هستند.
  • تخصص زنان، زایمان و نازائی: زنان با ساختار فیزیولوژیکی خاص خود، نیازمند فردی با دانش کافی در این زمینه هستند. که این امر برعهده متخصصین زنان و زایمان میباشد.
  • تخصص قلب و عروق: پزشکان این حوزه از پزشکی، به درمان بیماریهائی مانند نارسائی قلب، آریتمی قلب، مشکلات عروق کرونر و فشارخون میپردازند.
  • تخصص کودکان و نوزادان: پزشک متخصص کودکان و نوازادان توسط روشهائی مانند وزن کردن و معاینه و انجام آزمایش خون به بررسی بیماریهائی این گروه سنی میپردازد.
  • تخصص عمومی: پزشکان عمومی بر انواع بیماریها اشراف داشته و تا حد ممکن فرد را درمان و در صورت نیاز برای ادامه درمان به پزشک متخصص معرفی میکنند.
  • تخصص تغذیه: اصلاح روش زندگی کردن در افراد چاق و یا حتی لاغر، رژیم درمانی، تجزیه و تحلیل توده چربی و پروتئین و.... بر عهده این متخصصین میباشد.
  • تخصص روانشناسی: متخصصین این حوزه از علم پزشکی توسط انجام تکنیک های رفتار درمانی، گفتاردرمانی، شناخت درمانی به بیماران مبتلا به ناراحتیهای روحی کمک شایانی میکنند.
  • تخصص مامائی: هدف اصلی متخصصین این حوزه از علم پزشکی کمک به سلامت مادر و جنین، پیش از بارداری، در هنگام بارداری و پس از زایمان است.
  • تخصص دندانپزشک: درمان بیماریهای مختلف دهان، فک، دندان، لثه بر عهده این متخصصین است.
  • تخصص تصویربرداری (رادیولوژی): متخصصین این رشته کمک بسیار زیادی به نحوه تشخیص پزشکان ارتوپد، جراحان ستون فقرات و سایر رشته های پزشکی میکنند.
  • تخصص بینائی سنجی: این متخصصان به بررسی نحوه دید افراد شامل نزدیک بینی، دور بینی، آستیگماتیسم و تجویز نمره عینک پرداخته و جهت انجام درمان بیماران را به متخصص چشم ارجاع میدهند.
  • تخصص جراحی کلیه و مجرای ادرار و تناسلی (ارولوژی): متخصصان این رشته به درمان و انجام جراحی های مثانه، کلیه، مجرای ادراری و پروستات و سایر بیماریهای این حوزه مشغول هستند.
  • تخصص جراحی عمومی: وظیفه اصلی این جراحان انجام جراحیهای اندامهای داخلی بدن (احشاء شکمی) و تروماها و گردن و عروق و پستان و سایر بیماریهای مرتبط میباشد.
  • تخصص مغز و اعصاب (نورولوژی): این متخصصین به درمان بیماریهای با منشاء عصبی مانند ام اس، پارکینسون، بیماریهای مربوط به نخاع، مغز و سیستم عصبی بدن میپردازند.

روش‌های نوین یافتن لیست پزشکان متخصص خوی و اخذ نوبت از آنها

از روش های نوین یافتن لیست پزشکان متخصص خوی انتخاب یکی از سامانه‌ها یا وب سایتهای ارائه دهنده خدمات پزشکی است. از طریق جستجو این سامانه‌ها در اینترنت شما قادر خواهید بود به راحتی لیست پزشکان متخصص خوی را پیدا کرده و اطلاعات پزشک مورد نظر خود را بیابید. همچنین پس از دسترسی به پروفایل پزشک خود میتوانید آدرس و تلفن، ساعات کاری مطب و نوع ویزیت (حضوری یا آنلاین) و بیمههای طرف قرارداد او را مشاهده نمائید. همچنین برای ویزیت آنلاین (به صورت تلفنی، متنی، ویدیوئی) و هزینه ویزیت حضوری میتوانید از این طریق اقدام کرده و در زمان مدنظر خود وقت ملاقات دریافت نمایید. یکی از سایتهای ارائه دهنده اینگونه خدمات سایت دکترتو است که یکی از کاملترین سایتها برای یافتن لیست پزشکان متخصص خوی است. این وب‌سایت بگونه‌ای طراحی شده است که دسترسی به اطلاعات پزشکان در آن به راحتی انجام می‌گیرد. علاوه بر مواردی که ذکر شد، در این وب‌سایت برخی تخفیفات مربوط به خدمات زیبایی و سلامت پوست، خدمات دندانپزشکی، خدمات روانشناسی و... نیز قرار داده می‌شود تا افراد با هزینه کمتر از آنها استفاده نمایند.