یک‌شنبه 27 خرداد 1403

لیورپول در شوک استوری ستاره مصری / جنجال دوباره صلاح: محاصره شده بین احمق‌ها!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لیورپول در شوک استوری ستاره مصری / جنجال دوباره صلاح: محاصره شده بین احمق‌ها!

محمد صلاح استوری عجیبی در اینستاگرام منتشر کرد که بدون شک لیورپولی‌ها را خشمگین خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اگر به صفحه اینستاگرامی محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، مراجعه کنید با یک استوری عجیب مواجه می‌شوید.

در نگاه اول به نظر می‌رسد صلاح کتابی جدید را معرفی کرده و می‌خواهد بگوید اهل کتاب‌خوانی است. ولی با توجه به اسم این کتاب مشخص می‌شود که او به احتمال زیاد در حال ارسال یک پیام طعنه‌آمیز است. اسم کتاب: «محاصره شده توسط احمق‌ها».

محمد صلاح روی جلد کتاب جدیدی را نشان می‌دهد که به تازگی در مصر چاپ شده است. نویسنده این کتاب توماس اریکسن سوئدی است و کتاب او با عنوان محاصره شده توسط احمق‌ها توسط عمر فتحی به عربی ترجمه شده است.

این کتاب اولین بار در سال 2014 در سوئد منتشر شده و در این کشور بسیار پرفروش شد هر چند بعد از مدتی کارشناسان در سوئد به آن ایراد گرفته و مدعی شدند نویسنده نظریه‌های عامه‌پسند را در قالب اصول روان‌شناسی به مخاطب القا کرده است.

اینکه صلاح چنین استوری‌ای را منتشر می‌کند در نگاه اول همه را به یاد دعوای اخیر او با یورگن کلوپ انداخت. اتفاق عجیبی که کمتر از یک ماه پیش در دیدار مقابل وستهم رخ داد و کلوپ و صلاح در زمان تعویض او در اواخر مسابقه با هم درگیری لفظی پیدا کردند.

حالا دیگر یورگن کلوپ در لیورپول حضور ندارد ولی به نظر می‌رسد محمد صلاح تنها از دست سرمربی سابق عصبانی نیست بلکه شاید همه لیورپولی‌ها را احمق می‌داند. این استوری صلاح در حالی منتشر می‌شود که در یکی دو روز اخیر گفته می‌شد او قصد پیوستن به باشگاه‌های عربستانی را ندارد و در لیورپول خواهد ماند.

لیورپول در شوک استوری ستاره مصری / جنجال دوباره صلاح: محاصره شده بین احمق‌ها! 2
لیورپول در شوک استوری ستاره مصری / جنجال دوباره صلاح: محاصره شده بین احمق‌ها! 3