سه‌شنبه 17 مهر 1403

لیورپول و اروگوئه خوشحال، کلمبیا خشمگین / دادگاه عالی ورزش داروین نونیز را بخشید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لیورپول و اروگوئه خوشحال، کلمبیا خشمگین / دادگاه عالی ورزش داروین نونیز را بخشید!

دادگاه عالی ورزش (CAS) محرومیت داروین نونیز از حضور در بازی‌های ملی را به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش "ورزش سه"، در ماه آگوست کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، کونمبول، چندین نفر از بازیکنان تیم ملی اروگوئه از جمله داروین نونیز را به دلیل شرکت در نزاع دسته‌جمعی با هواداران کلمبیایی محروم کرد.

بازی اروگوئه و کلمبیا در نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا جنجالی‌ترین مسابقه تورنمنت بود. بعد از شکست اروگوئه، بازیکنان تیم ملی این کشور روی سکوها رفته و با عده‌ای از هواداران کلمبیایی زد و خورد کردند. کونمبول داروین نونیز، ستاره اروگوئه‌ای لیورپول، به دلیل حضور در این دعوا به پنج جلسه محرومیت محکوم کرد.

اما روزنامه تایمز امروز گزارش داد که دادگاه عالی ورزش (CAS) به نفع داروین حکم داده و محرومیت پنج جلسه‌ای او را تعلیق کرده است. به این ترتیب نونیز می‌تواند در مسابقات پیش روی تیم ملی اروگوئه در مقدماتی جام جهانی بازی کند.

وقتی پریروز مارسلو بیلسا، سرمربی اروگوئه، لیست 29 نفره بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را اعلام کرد نام داروین در آن دیده می‌شد و به نظر می‌رسید اروگوئه‌ای‌ها امید زیادی داشتند که CAS به سود داروین نونیز رای بدهد و او بتواند تیم ملی را همراهی کند.

این خبر برای لیورپول و آرنه اشلوت هم خوشحال‌کننده است. داروین با وجود درخشش در کوپا آمه‌ریکا در لیورپول نتوانسته انتظارات سرمربی هلندی را برآورده کند. اشلوت امیدوار است او در فیفا دی پیش رو در دو بازی اروگوئه حضور داشته و علاوه بر قرار گرفتن در شرایط مسابقه بتواند ریتم بهتری پیدا کند تا در بازگشت عصای دست او در خط تهاجمی قرمزهای آنفیلد باشد.

لیورپول و اروگوئه خوشحال، کلمبیا خشمگین / دادگاه عالی ورزش داروین نونیز را بخشید! 2