پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

لیگ برتر انگلیس / پیروزی پر گل آرسنال و نیوکاسل برابر حریفان

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
لیگ برتر انگلیس / پیروزی پر گل آرسنال و نیوکاسل برابر حریفان

رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری سه دیدار همزمان، پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (چهارشنبه) سه دیدار به طور همزمان برگزار شد که با پیروزی پر گل تیم‌های آرسنال و نیوکاسل همراه بود.

آرسنال در ورزشگاه "امارات" پذیرای تیم قعرنشین نوریچ سیتی بود که با 2 گل "پیر امریک اوبامیانگ" در دقایق 33 و 67 و گل‌های "گرانیت ژاکا" در دقیقه 37 و "سدریک سوارس" در دقیقه 81 به پیروزی پر گل 4 بر صفر دست یافت.

با این پیروزی توپچی‌ها با 46 امتیاز خود را از رتبه دهم موقتا به رتبه هفتم جدول رده بندی لیگ جزیره رساندند. نوریچ سیتی هم با همان 21 امتیاز همچنان قعرنشین لیگ برتر انگلیس باقی ماند.

نیوکاسل رده چهاردهمی هم به بردی 4 گله دست یافت. این تیم درخانه بورنموث به مصاف این تیم رده هیجدهمی رفت و موفق شد با گل‌های "دوایت گایل" در دقیقه 5 "سین لانگستاف" در دقیقه 30، "میگوئل آلمیرون " در دقیقه 57 و "والنتینو لازارو" در دقیقه 77 در مقابل تک گل "گلسینگ" به برتری چهار بر یک دست یابد.

نیوکاسل با این برد 42 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر از کریستال پالاس به رتبه سیزدهم صعود کرد. بورنموث هم به رتبه نوزدهم سقوط کرد.

اورتون رده دوازدهمی در دیداری خانگی برابر لسترسیتی قرار گرفت که این بازی با نتیجه 2-1 به سود تیم میزبان پایان یافت.

در این دیدار "ریچارلیسون" و "سیگوردسون" در دقایق 10 و 16 اورتون را پیش انداختند و در ادامه "کلیچی ایلهیناچو" هافبک لسترسیتی در دقیقه 51 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

"تافی ها" (لقب اورتون) با این برد 44 امتیازی شدند و یک پله صعود کردند و در رتبه یازدهم جدول جای گرفتند. لسترسیتی هم با همان 55 امتیاز در جایگاه سوم باقی ماند.

بدون شک با شکست لسترسیتی در بازی امشب، در شش هفته پایانی رقابت در بالای جدول برای کسب رتبه‌های دوم تا چهارم و کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده، بیش از پیش فشرده و داغ خواهد شد.

آخرین بازی امشب هم از ساعت 23:45 بین 2 تیم وستهام و چلسی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام /