چهارشنبه 6 تیر 1403

لیگ سعودی را جدی بگیرید / به عربستان رفتم ولی نه برای نجات رونالدو

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لیگ سعودی را جدی بگیرید / به عربستان رفتم ولی نه برای نجات رونالدو

روبرتو مارتینز، مربی پرتغال، معتقد است هرگز برای نجات رونالدو به عربستان نرفت بلکه از روز اول اطمینان داشت که او هرگز در این کشور افت نخواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقدند روبرتو مارتینز که بعد از جام جهانی قطر مربی تیم ملی پرتغال شد، کریستیانو رونالدو را نجات داد و متحول کرد. به نظر می رسید دوران ملی رونالدو به اتمام رسیده ولی مارتینز در سفری به عربستان و صحبت با رونالدو، او را از پروژه جاه طلبانه اش مطلع کرد و گفت که از مهره کلیدی او خواهد بود.

مارتینز در این رابطه به آاس گفت: «من رونالدو را نجات ندادم چون می دانستم او کیفیتش را از دست نداده و در عربستان نیز خواهد درخشید. من به آنجا رفتم تا برنامه های بعدی تیم ملی را پس از صحبت با رونالدو ترسیم کنم و به او قوت قلب بدهم. من از همه دعوت می کنم که به لیگ عربستان علاقه مند شوند. جام جهانی 2034 در عربستان یک پروژه ده ساله است و سطح بالایی دارد. گلزنی در همه جا سخت است و کریستیانو به آنجا رفت و در این فصل 35 گل زد. او کیفیت و قوام خود را حفظ کرده و عربستان به او اجازه داد تا به اهداف فردی خودش برسد. برای من این یک سورپرایز بسیار مثبت بود.»

مربی اسپانیایی ادامه داد: «در مورد کریستیانو رونالدو چه چیزی بیشتر می توان گفت؟ خودتان تصور کنید. نقطه قوت یک رختکن در آنچه که یک مربی می تواند به بازیکنانش بگوید نیست، بلکه در تعداد بازیکنانی است که به عنوان الگو حضور دارند. کریستیانو، همچنین پپه، دو الگوی باورنکردنی هستند. آنها یک محیط بسیار مثبت ایجاد کرده اند و به اندازه سایر بازیکنان خواستار موفقیت تیم هستند.»

لیگ سعودی را جدی بگیرید / به عربستان رفتم ولی نه برای نجات رونالدو 2