پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

لیگ قهرمانان آسیا

لیگ قهرمانان آسیا

وب‌گاه فرارو

یکی از مشکلات بزرگ استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای حل شد.

وب‌گاه ورزش سه

ساسان انصاری کاپیتان فولاد خوزستان در بخشی از صحبت‌هایش به تمجید از جواد نکونام پرداخت.

وب‌گاه ورزش سه

نماینده فوتبال ولز نتوانست رکورد پیروزی های متوالی خودش را حفظ کند.

وب‌گاه فرارو

در حالی که تا روز شنبه هفته آینده باید تکلیف مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس مشخص شود، از سه بانک به‌عنوان مشتریان این دو باشگاه یاد می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سال 1402 برای بعضی از فوتبالی‌ها با اتفاقات شیرینی همراه شد و برای بعضی‌ها هم به تلخی گذشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باشگاه استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای نباید بدهی قطعی داشته باشد و تنها بدهی قطعی این باشگاه بابت محمد محبی به سانتاکلارای پرتغال است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نام سرمربی استقلال و مرد پُرافتخار سابق پرسپولیس در صدر لیست مربیان موفق سال 1402 به چشم می‌خورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اسامی سرمربی استقلال و مرد پُرافتخار سابق پرسپولیس در صدر لیست مربیان موفق سال 1402 به چشم می‌خورد.

خبرگزاری تسنیم

اسامی سرمربی استقلال و مرد پُرافتخار سابق پرسپولیس در صدر لیست مربیان موفق سال 1402 به چشم می‌خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جام جهانی 2006 آلمان اگر چه با دو باخت و یک تساوی، پایانی تلخ برای تیم ملی فوتبال ایران داشت اما برای بیشتر ملی‌پوشان و مربیان آن تیم در سال‌های بعد، روزهای خوشی را به همراه داشت و به نوعی آنها «عاقبت به خیر» شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آبی‌پوشان ماه‌ها فرصت دارند تا نسبت به بستن پرونده بدهی عزیزبک آمانوف اقدام کنند و در صورتی که بدهی پرداخت نشود سال آینده باعث حذف استقلال خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هرچند بدهی عزیزبک آمانوف باید از سوی استقلال به این بازیکن ازبکستانی پرداخت شود، اما برای کسب مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی ایجاد نمی‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اگرچه بدهی آمانوف باید از سوی استقلال به این بازیکن ازبکستانی پرداخت شود، اما برای کسب مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی ایجاد نمی‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگرچه بدهی عزیزبک آمانوف باید از سوی باشگاه استقلال به این بازیکن ازبکستانی پرداخت شود اما امسال و برای کسب مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اگرچه بدهی عزیزبک آمانوف باید از سوی باشگاه استقلال به این بازیکن ازبکستانی پرداخت شود اما امسال و برای کسب مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی ایجاد نخواهد کرد و آبی‌پوشان ماه‌ها فرصت دارند تا نسبت به بستن این پرونده اقدام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه استقلال با تامین منابع مالی ظرف 72 ساعت آینده سهم خود از بدهی به باشگاه سانتاکلارا را واریز می‌کند و با پرداخت باقیمانده از سوی فیفا، این پرونده پرحاشیه بسته و مهم‌ترین چالش آبی‌پوشان برای دریافت مجوز آسیایی برداشته خواهد شد.