یک‌شنبه 1 مهر 1403

لیگ همستر بیت24 با جایزه میلیاردی آغاز شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
لیگ همستر بیت24 با جایزه میلیاردی آغاز شد

نه خبری از قرعه‌کشی است و نه شانس؛ فقط کافی است در «لیگ همستر» شرکت کنید تا به یکی از برندگان قطعی جایزه 1 میلیارد و 500 میلیون تومانی بیت24 تبدیل شوید.

رپرتاژ آگهی: گمان می‌کنید کار سختی در پیش دارید؟ این فکر را از سرتان بیرون کنید و خیالتان راحت باشد که به‌اندازه تلاشی که کرده‌اید، کاملا عادلانه پاداش خواهید گرفت.

لیگ همستر بیت24 چیست؟ 

لیگ همستر بیت 24 کمپینی است که به‌مناسبت راه‌اندازی توکن بازی همستر کامبت در نظر گرفته شده است و طی آن قرار است به شرکت‌کنندگان، جوایز نفیسی اهدا شود. در این کمپین، بازیکنان می‌توانند در دو بخش تیمی و فردی به رقابت بپردازند و امتیاز جمع کنند.

ویژگی جذاب لیگ همستر این است که به همه جایزه می‌دهد و هیچ‌کس دست‌خالی از این ایردراپ بیرون نخواهد رفت. این مسئله دلیل خوبی است که همین حالا وارد لیگ همستر بیت24 شوید و بازی را شروع کنید.

هرچه زودتر به بازی بپیوندید، فرصت بیشتری برای کسب امتیاز خواهید داشت. اگر دوست دارید یکی از شرکت‌کنندگان این ایردراپ باشید و بخشی از این جایزه جذاب را ببرید، بهتر است تعلل نکنید و جزو اولین افرادی باشید که در لیگ همستر بیت24 شرکت می‌کنند.

جوایز لیگ همستر بیت24 

در این ایردراپ، قرار است مبلغ 1 میلیارد و 500 میلیون تومان جایزه میان شرکت‌کنندگان تقسیم شود. این جوایز در دو بخش تیمی و فردی در نظر گرفته شده است.

سه تیم برتر از این 500 میلیون تومان سهم خواهند داشت. هم‌چنین تمامی شرکت‌کنندگان هم در جایزه 1 میلیارد تومانی در بخش انفرادی سهیم خواهند بود. طبیعی است که هرچه امتیازات بیشتری کسب کرده باشید، جایزه بیشتری نصیبتان می‌شود.

به‌سادگی می‌توانید در هر دو بخش تیمی و فردی شرکت کنید و لذت یک ایردراپ تکرار نشدنی را تجربه کنید. اگر دوستان زیادی دارید و می‌دانید که می‌توانید شبکه‌ای قدرت‌مند تشکیل دهید، حتما آن‌ها را به تیم خودتان دعوت کنید و پیشتاز بازی شوید.

آموزش شرکت در لیگ همستر بیت24 

برای این‌که بتوانید سهمی از جایزه این کمپین داشته باشید، کار سختی در پیش ندارید. کافی است در صرافی بیت24 ثبت‌نام کنید و وارد لیگ همستر شوید. در این لیگ، قرار است با سایر شرکت‌کنندگان رقابت کنید و با انجام ماموریت‌هایی که در بخش بعد به آن‌ها می‌پردازیم، امتیاز خود را بالا ببرید. با این کار، می‌توانید سهم بیشتری از 1 میلیون جایزه بخش فردی داشته باشید.

هم‌چنین اگر تیم تشکیل بدهید یا عضو یکی از تیم‌های حاضر در لیگ شوید، در صورتی‌که در پایان این کمپین، تیم شما رتبه 1 تا 3 را کسب کند، بخشی از 500 میلیون تومان جایزه تیمی نیز نصیب شما خواهد شد.

کسب امتیاز در لیگ همستر بسیار ساده است. قرار نیست مثل سایر ایردراپ‌ها، ساعت‌ها وقت صرف کنید و مجبور باشید مدام به بازی سر بزنید و خسته شوید. ماموریت‌ها از قبل مشخص شده است و شما می‌توانید هرکدام از آن‌ها را که خواستید، انجام دهید. مطالعه آموزش شرکت در لیگ همستر به شما کمک می‌کند با تمام جوانب این ایردراپ آشنا شوید و بتوانید امتیازات بیشتری کسب کنید.

هم‌چنین می‌توانید در جدول رده‌بندی، جایگاه خودتان و تیمتان را ببینید و برای کسب رتبه بهتر، تلاش کنید. این رقابت جذاب، می‌تواند در نهایت پاداش بسیار چشم‌گیری برای شما داشته باشد.

ماموریت‌های لیگ همستر

حالا می‌خواهیم ببینیم ماموریت‌های لیگ همستر بیت24 از چه نوعی است و چه کارهایی را باید انجام بدهیم. مواردی مانند دعوت از دوستان برای ثبت‌نام در بیت24، احراز هویت و تاسیس تیم جدید، از جمله کارهایی هستند که با انجام آن‌ها می‌توانید در همان ابتدا امتیازات قابل توجهی کسب کنید.

به جز این موارد، می‌توانید با عضویت در تیم، واریز توکن همستر به کیف پول بیت24، معامله ارزهایی مانند تتر و نات کوین در بازار حرفه‌ای و معامله تون کوین در بازار آنی، امتیازات خود را اضافه کنید. توجه کنید که برخی از این ماموریت‌ها مانند تاسیس تیم جدید، تنها یک مرتبه قابل انجام هستند و برخی دیگر از ماموریت‌ها به‌صورت ویژه تعریف شده‌اند. هم‌چنین برخی از ماموریت‌ها مانند معامله در بازار آنی، به‌صورت روزانه قابل انجام هستند. به این ترتیب شما فرصت کافی را برای رسیدن به صدر جدول رده‌بندی لیگ و حفظ جایگاه خود خواهید داشت.

آموزش کسب امتیاز در بخش فردی و تیمی 

در رقابت فردی، با انجام ماموریت‌هایی که در بالا گفتیم، می‌توانید امتیازات خود را افزایش دهید. از آن‌جایی که همه در این ایردراپ سهم دارند، مشخص است که هرچه جایگاه بالاتری داشته باشید، مبلغی که در نهایت به شما تعلق می‌گیرد بیشتر خواهد بود. ارتقای جایگاه در بخش فردی به تلاش شما بستگی دارد و باید دید که چقدر می‌توانید امتیاز کسب کنید.

پس از ورود به بازی و شرکت در لیگ همستر، بخش ماموریت‌ها را همواره زیر نظر داشته باشید تا در صورت اضافه شدن موارد جدید، بتوانید امتیازات مازاد کسب کنید تا بتوانید صدر جدول رده‌بندی را از آن خود کنید.

در بخش تیمی اوضاع کمی متفاوت است. امتیازات بخش تیمی، حاصل‌جمع امتیاز افراد عضو تیم است و به تلاش گروهی اعضا بستگی دارد. پس هرچه تیمی که می‌سازید، اعضای بیشتر و فعال‌تری داشته باشد، شانس شما برای قرار گرفتن در سه تیم صدر جدول بالاتر می‌رود.

از این توضیحات می‌توان به‌سادگی دریافت که لیگ همستر بیت24 به‌دنبال آن است که ایردراپی منصفانه برگزار کند و جوایز را به‌صورت عادلانه و بر اساس میزان تلاش افراد توزیع کند. ما امیدواریم که شما هم یکی از برندگان این جوایز جذاب باشید.

کلام پایانی 

اگر دنبال این هستید که در ازای انرژی و زمانی که برای یک ایردراپ صرف می‌کنید، پاداش مناسبی دریافت کنید، لیگ همستر بیت24 انتخاب بسیار معقولانه‌ای است. در این کمپین، تمامی شرکت‌کنندگان در هر رتبه‌ای، سهمی از جایزه 1 میلیارد و 500 میلیونی خواهند داشت. شرکت در لیگ همستر، تنها با ثبت‌نام در صرافی بیت‌24 امکان‌پذیر است. با انجام ماموریت‌های بازی، می‌توانید امتیاز خود را افزایش دهید و در نهایت جایزه بیشتری ببرید.

--> اخبار مرتبط

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

لیگ همستر بیت24 با جایزه میلیاردی آغاز شد 2
لیگ همستر بیت24 با جایزه میلیاردی آغاز شد 3