چهارشنبه 18 مهر 1403

پوگبا خریدار پیدا کرد! | فرصت تازیدن در کنار مهاجم جنجالی

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
پوگبا خریدار پیدا کرد! | فرصت تازیدن در کنار مهاجم جنجالی

باشگاه المپیک مارسی در نظر دارد پل پوگبا را در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی فوتبال اروپا به خدمت بگیرد تا او در کنار میسون گرینوود به میدان برود.

پل پوگبا در فوریه 2022 به دلیل نقض قوانین ضد دوپینگ و افزایش سطح تستوسترون در بدنش به مدت چهار سال محروم شد. با این حال، اعتراض او در دادگاه عالی ورزش مورد پذیرش قرار گرفت و مدت محرومیتش به 18 ماه کاهش یافت.

به این ترتیب، این ستاره فرانسوی تنها چند ماه دیگر باید از میادین دور باشد و این فرصت را خواهد داشت که از مقطع پایانی فصل جاری بار دیگر در زمین حضور پیدا کند اما مدیران باشگاه یوونتوس دیگر تمایلی به ادامه همکاری با او ندارند و انتظار می‌رود که قرارداد آنها به زودی با توافقی دو طرفه فسخ شود.

با آنکه محرومیت پل پوگبا کاهش پیدا کرده است و او به‌زودی می‌تواند به میادین برگردد اما باشگاه یوونتوس علاقه‌ای به ادامه همکاری با این بازیکن فرانسوی ندارد. دستمزد بسیار بالایی که پوگبا در یوونتوس دریافت می‌کند باعث شده است این باشگاه ایتالیایی در پی فروش او باشد.

به نوشته اسپورت، گزارش رسانه‌های فرانسوی حاکی از آن است که المپیک مارسی به جذب پوگبا علاقه دارد و در تلاش است این بازیکن باتجربه را در ژانویه جذب کند.

بازگشت به فرانسه می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای پوگبا باشد تا بار دیگر شایستگی‌هایش را نشان دهد و ثابت کند همچنان می‌تواند در سطح اول فوتبال جهان بدرخشد.

پوگبا تا 2026 با یوونتوس قرارداد دارد. البته از لیگ عربستان و آمریکا هم به عنوان مقصدهای احتمالی این بازیکن نام برده می‌شود.

بن عطیه در حال حاضر مدیر ورزشی باشگاه مارسی است و باید دید که آیا این باشگاه به صورت جدی برای به خدمت گرفتن پوگبا اقدام خواهد کرد تا او بتواند بار دیگر در کنار گرینوود که سابقه بازی با او در منچستریونایتد را داشت در این تیم به میدان برود.

پوگبا خریدار پیدا کرد! | فرصت تازیدن در کنار مهاجم جنجالی 2