چهارشنبه 18 مهر 1403

مائوریتسیو پوچتینو:/ تاثیر حضور مسی در ام‌ال‌اس باورنکردنی است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مائوریتسیو پوچتینو:/ تاثیر حضور مسی در ام‌ال‌اس باورنکردنی است!

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی تیم ملی آمریکا، حضور لیونل مسی در ام‌ال‌اس را اتفاقی بسیار مهم در پیشرفت سطح بازیکنان این لیگ قلمداد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تیم ملی آمریکا در آستانه اولین حضور رسمی روی نیمکت این تیم در گفتگو با CNN مکزیک به تمجید از هم وطن و شاگرد سابقش در پی اس جی یعنی لیونل مسی پرداخت و حضور او در ام ال اس را اتفاقی بسیار مهم قلمداد کرد.

پوچتینو در این خصوص گفت:" اندازه گیری مقدار تاثیر گذاری لیونل مسی در لیگ ام ال اس غیرممکن است. حضور مسی در آمریکا نه تنها روی هواداران بلکه روی همه چیز تاثیر گذاشته است. بخصوص روی سایر بازیکنان که انگیزه مضاعفی برای رقابت در مقابل مسی را بدست آوردند. بی شک حضور مسی در آمریکا نه تنها امسال و سال آینده بلکه تاثیر بلند مدتی روی سطح کیفی رقابت های ام ال اس خواهد گذاشت. علاقه به درخشش در مقابل او و حتی تماشای او برای بازیکنان جوان آمریکایی می‌تواند اعتماد به‌نفس بسیار زیادی به آنها برای درخشس بدهد." گفتنی است پوچتینو یکی از عوامل پیوستن لیونل مسی به پاری‌سن ژرمن در سال 2021 بود. آنها در کنار یکدیگر موفق به کسب قهرمانی لیگ یک فرانسه در پایان فصل 22-2021 شدند. ضمن آنکه هردوی آنها سابقه حضور در تیم نیوولز اولد بویز آرژانتین نیز را در کارنامه دارند و این تنها نقطه اشتراک دوران بازیگری پوچتینو و مسی به حساب می‌آید.

مائوریتسیو پوچتینو:/ تاثیر حضور مسی در ام‌ال‌اس باورنکردنی است! 2