جمعه 30 شهریور 1403

ماجرای آتش زدن 2 خودرو در پرند مشخص شد + فیلم

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
ماجرای آتش زدن 2 خودرو در پرند مشخص شد + فیلم

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم اظهار کرد: در پی انتشار فیلم آتش‌زدن یک دستگاه خودروی پراید در فاز 4 پرند توسط شخصی ناشناس در فضای مجازی و اعلام شکایت شاکی، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم اظهار کرد: در پی انتشار فیلم آتش‌زدن یک دستگاه خودروی پراید در فاز 4 پرند توسط شخصی ناشناس در فضای...

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم اظهار کرد: در پی انتشار فیلم آتش‌زدن یک دستگاه خودروی پراید در فاز 4 پرند توسط شخصی ناشناس در فضای مجازی و اعلام شکایت شاکی، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش عرشه آنلاین؛ وی افزود: مأموران کلانتری 18 شهر پرند با هماهنگی قضایی پس از شناسایی مخفیگاه متهم با اقدامات فنی و پلیسی موفق به دستگیری عامل آتش‌سوزی خودروها در شهر پرند شدند.

سرهنگ کلانتری گفت: در زمان وقوع حادثه، مالک خودرو (شاکی) در شهر پرند حضور نداشته و همین امر باعث زمان‌بر شدن دستگیری این متهم شده است.

وی تصریح کرد: در بررسی پلیس و اظهارات شاکی مشخص شد، متهم با مالک خودرو از قبل آشنا بوده و با انگیزه و اختلافات شخصی و انتقام‌جویی در شب حادثه با تهیه چند لیتر بنزین اقدام به آتش‌زدن خودرو پراید نموده که بر اثر شعله‌ورشدن خودرو متأسفانه خودروی پارک شده در مجاورت آن نیز دچار آتش‌سوزی می‌شود.

فرمانده انتظامی رباط‌کریم با اشاره به معرفی متهم به مرجع محترم قضایی خاطرنشان کرد: مالکان 2 دستگاه خودروی آسیب‌دیده با حضور در کلانتری 18 پرند از زحمات کارکنان در خصوص دستگیری متهم تقدیر نمودند.

چندی قبل فیلمی از آتش‌زدن یک خودرو در رسانه‌های محلی پرند منتشر شده بود که شخصی با ریختن مواد آتش‌زا خودرویی را به آتش می‌کشد.

منبع: فارس --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

ماجرای آتش زدن 2 خودرو در پرند مشخص شد + فیلم 2