شنبه 7 مهر 1403

ماجرای اخراج مشاور پزشکیان از دانشگاه چه بود؟ + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ماجرای اخراج مشاور پزشکیان از دانشگاه چه بود؟ + فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در برنامه میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری، محمد فاضلی (جامعه شناس و فعال سیاسی اصلاح‌طلب) در ناراحتی نسبت به سخنان شهاب اسفندیاری (کارشناس برنامه) در مورد هیئت علمی بودن و تخلفش که باعث اخراج او از دانشگاه شد، از برنامه بیرون رفت. ابتدا اما فاصلی خطاب به کارشناس برنامه گفت: تو دروغ می گویی و صداها بالا رفت. سپس کارگردان...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در برنامه میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری، محمد فاضلی (جامعه شناس و فعال سیاسی اصلاح‌طلب) در ناراحتی نسبت به سخنان شهاب اسفندیاری (کارشناس برنامه) در مورد هیئت علمی بودن و تخلفش که باعث اخراج او از دانشگاه شد، از برنامه بیرون رفت.

ابتدا اما فاصلی خطاب به کارشناس برنامه گفت: تو دروغ می گویی و صداها بالا رفت. سپس کارگردان برنامه صدای طرفین را قطع کرد که با واکنش تند فاضلی روبرو شد.

  • ادعای شهاب اسفندیاری چه بود؟

اسفندیاری گفت: طبق مقررات عضو پیمانی هیئت علمی نه مامور می‌تواند شود و نه خارج از دانشگاه سمت بگیرد. اما آقای فاضلی در وزارت نیرو و ریاست جمهوری سمت داشتند و دو سال در دانشگاه حضور نداشتند در حالی که عضو پیمانی هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی بودند. هشت سال دوره پیمانی ایشان طول کشیده و خلاف مقررات تعمل کردند.

وی ادامه می‌دهد: به خاطر 5 نفر حیثیت هیئت علمی ما را خدشه دار کردند. آقای دکتر (پزشکیان) مقهور بازی‌های سیاسی نشوید.

  • محمد فاضل چه گفت؟

فاضل در پاسخ به اسفندیاری گفت: رئیس دانشگاه دروغ می‌گوید و من با مجوز هیئت امنای دانشگاه سمت گرفتم.