سه‌شنبه 17 مهر 1403

ماجرای تجاوز استاد نقاشی به شاگردانش | دوره «می تو» تمام شده دوره هشتگ «من بی ناموسم» رسیده است!+ فیلم

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
ماجرای تجاوز استاد نقاشی به شاگردانش | دوره «می تو» تمام شده دوره هشتگ «من بی ناموسم» رسیده است!+ فیلم

تیزر رسمی فیلم سینمایی «استاد» به کارگردانی عماد حسینی و تهیه کنندگی بهروز افخمی منتشر شد.

به گزارش همشهری آنلاین، تیزر فیلم سینمایی «استاد» به تهیه کنندگی بهروز افخمی یک روز مانده به اکران سراسری منتشر شد. «استاد» به کارگردانی عماد حسینی و تهیه‌کنندگی بهروز افخمی محصول سینما فردا، موسسه فرهنگی فردایی دیگر و روبیکا است. سجاد بابایی برای بازی در این فیلم، سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره چهل و یکم فیلم فجر را دریافت کرد. حسن معجونی، سجاد بابایی و هدیه حسینی‌نژاد از جمله بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان استاد که ماجرای تعرض استاد نقاشی به شاگردانش است، آمده است: «گلنوش برای مهاجرت و ادامه‌ی تحصیل به توصیه‌نامه‌ی استاد ادریس که معمار و نقاش مشهوری است نیاز دارد اما ماجراهایی برای او و استادش پیش می‌آید که شرایط را پیچیده می‌کند.»

بهروز افخمی تهیه کننده در نشست جشنواره چهل و یکم درباره این فیلم گفته بود: «من خودم گفتم دوره فیلم‌های آپارتمانی تمام شده است، ولی برای ساخت این فیلم استخاره کردم چرا که دوره می تو تمام شده دوره هشتگ من بی ناموسم رسیده است. می‌خواستم این فیلم کمدی باشد چرا که کسی جنبش می تو را جدی نمی‌گیرد، اما در استخاره ای که داشتم وعده‌های خوبی از قرآن داشتم.»