یک‌شنبه 27 خرداد 1403

ماجرای کشف 1.5 میلیارد عینک لاکچری در بازار چیست؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
ماجرای کشف 1.5 میلیارد عینک لاکچری در بازار چیست؟

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری ئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ درباره کشف کالای قاچاق در بازار تهران اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده بازار شدند. سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری ئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ درباره کشف کالای قاچاق در بازار تهران اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار...

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری ئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ درباره کشف کالای قاچاق در بازار تهران اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده بازار شدند.

به گزارش عرشه آنلاین؛ ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای خارجی در انباری در بازار تخلیه و دپو گردیده که کالای خارجی را توسط خودروهای شوتی از جنوب کشور توسط به این مکان منتقل و به بازار ارسال می نماید.

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص گردید محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نگردیده و مشاهده می نمایند مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع عینک آفتابی خارجی در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص گردید اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می باشد.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل: تعداد 2.736 عدد انواع عینک آفتابی در مارک های مختلف خارجی بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 1.5 میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: مصرف کنندگان محصولات قاچاق و فاقد استاندارد لازم بودن، معمولا به انواع بیماریها و امراض دچار می شوند. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.

منبع: رکنا هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

ماجرای کشف 1.5 میلیارد عینک لاکچری در بازار چیست؟ 2