جمعه 13 مهر 1403

مارکو برانکا:/ در اینتر فعلی، طارمی را بیشتر از همه دوست دارم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مارکو برانکا:/ در اینتر فعلی، طارمی را بیشتر از همه دوست دارم!

مارکو برانکا، مهاجم سابق اینتر میلان، مهدی طارمی را بازیکن محبوب خود در بین نفرات کنونی نراتزوری دانست.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان مهدی طارمی در دیدار اینتر مقابل ستاره سرخ بلگراد در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان منجر به تحسین هواداران و البته پیشکسوتان سابق نراتزوری از مهاجم تیم ملی کشورمان شده است.

در همین راستا، مارکو برانکا، مهاجم سال‌های دور اینتر که از سال 1996 تا 1998 در این تیم به میدان می‌رفت، به تمجید از عملکرد طارمی پرداخت و او را بهترین بازیکن ترکیب فعلی اینتر دانست‌.

برانکا در گفتگو با کانال یوتیوب روزنامه‌نگار باشگاه اینتر، ابتدا اینتر امسال و اینتر سال 1998 که خودش جزو آن بود و موفق به کسب سه گانه شدند را مقایسه کرد و گفت: "یادتان باشد در فوتبال هیچوقت هیچ چیز تکرار نشدنی نیست. همیشه کسی پیدا می‌شود که رکورد‌های طلایی را تکرار کند. ما آن سال توانستیم در هر سه جام به قهرمانی برسیم که کار بسیار سختی بود.

از اینکه توانستیم آن کار سخت را انجام دهیم خوشحالم و امیدوارم باز هم شاهد سه گانه اینتر باشیم. بنظرم اینتر باید تمرکزش را روی قهرمانی در لیگ قهرمانان بگذارد، چرا که قهرمانی در اسکودتو برای آنها آسان‌تر است."

برانکا ضمن تمجید از مهدی طارمی گفت: "در تیم فعلی، مهدی طارمی را بیشتر از سایر بازیکنان دوست دارم. همچنین مارکو آرناتوویچ اگر دچار مصدومیت نشود می‌تواند باز هم برای اینتر بدرخشد و مهره بسیار تاثیرگذاری باشد."