شنبه 14 مهر 1403

ماریس پین

ماریس پین

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مقام‌های عالی در استرالیا اعلام کردند که درسال جاری میلادی مبلغ 280 میلیون دلار به کشورهای همسایه وکوچک خود در منطقه هند - پاسفیک کمک‌های بهداشتی ارائه می‌کند تا منطقه اطراف این کشور که در خطر گسترش شیوع کروناست قادر به مقابله با این ویروس باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با آغاز نخستین هفته کامل کاهش تدابیر قرنطینه در پرجمعیت‌ترین ایالت استرالیا مقامات این کشور به منظور جلوگیری از شیوع مجدد بیماری کرونا، اقدام به تدابیر ویژه از جمله گشایش پارکینگ‌های موقت در ایستگاه‌های مترو، قطار و اتوبوس و همچنین راه اندازی خطوط بیشتر دوچرخه سواری در خیابان‌های سیدنی و دیگر شهرهای بزرگ کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دومینیک راب وزیر امور خارجه انگلیس که کشورش بتازگی از اتحادیه اروپا خارج شده، در سفری دو روزه به استرالیا در پی انعقاد قرارداد توافقنامه تجارت آزاد با کانبراست تا توافق لازم را برای انعقاد یکی از اولین معاهده های اقتصادی پس از برگزیت را به منظور بهبود شرایط دشوار اقتصاد کنونی لندن فراهم سازد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود توئیتر نوشت: «تمامی اتهامات در این خصوص که ظریف وضعیت خانم مور گیلبرت را - که در زندان ایران به سر می‌برد - با همتای استرالیایی خود ماریس پین در میان گذاشته از اساس کذب است.» گفتنی است، «کایلی مور گیلبرت» تبعه استرالیایی به اتهام جاسوسی در ایران زندانی شده است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تمامی اتهامات در این خصوص که ظریف وضعیت خانم مور گیلبرت را که در زندان ایران به سر می‌برد با همتای استرالیایی خود ماریس پین در میان گذاشته از اساس کذب است.

وب‌گاه فرارو

گفت‌وگوی ظریف با همتای استرالیایی خود درباره یک زندانی تکذیب شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت خارجه ایران روز جمعه اخبار منتشره درباره گفت گوی محمد جواد ظریف با همتای استرالیایی در مورد وضعیت "کایلی مور گیلبرت" زندانی استرالیایی - بریتانیایی را نادرست خواند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان اخبار منتشره درباره گفت و گوی محمد جواد ظریف با همتای استرالیایی در مورد وضعیت "کایلی مور گیلبرت" زندانی استرالیایی - بریتانیایی را نادرست خواند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت خارجه ایران روز جمعه اخبار منتشره درباره گفت گوی محمد جواد ظریف با همتای استرالیایی در مورد وضعیت "کایلی مور گیلبرت" زندانی استرالیایی - بریتانیایی را نادرست خواند.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد که محمدجواد ظریف هیچ‌گونه گفت‌وگویی با همتای استرالیایی خود درباره «مور گیلبرت» - تبعه استرالیایی - نداشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رسانه های استرالیایی روز دوشنبه به نقل از اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا گزارش دادند: کانبرا در پی حمله تروریستی آمریکا علیه سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواستار تنش زدایی میان ایران و آمریکا شده است.