یک‌شنبه 8 مهر 1403

مازیار فلاحی

مازیار فلاحی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «شنای پروانه» با تمام محدودیت‌های کرونایی سینماها بعد از یک هفته اکران به باشگاه میلیاردی پیوست.

خبرگزاری میزان

سینما‌های سراسر کشور از اسفند ماه گذشته با تعطیلی سالن‌های خود به دلیل شیوع بیماری کرونا وضع ناگواری را تجربه کردند، اما حال بعد از گذشت این زمان هشت فیلم آغازگر راه سینما در سال 99 و همزمان با بازگشایی سالن‌های تماشای فیلم هستند.

خبرگزاری میزان

ششمین روز از تیر ماه 99 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به جدول فروش سینمای ایران پس از 5 ماه تعطیلی اشاره کرد.

خبرگزاری میزان

در حال حاضر جدول فروش هفتگی سینمای ایران تنها دو فیلم را در خود می‌بیند، اما با اکران دو فیلم دیگر «خوب بد جلف 2» و «شنای پروانه» از هفته جاری این جدول کمی پر تعدادتر خواهد بود، جدول فروش هفته گذشته سینما با صدرنشینی فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش» منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فهرست فیلم‌های اکران تابستانی، با چند روز تاخیر و بروز برخی حواشی، سرانجام نهایی شد و امیدها را برای روشن شدن چراغ سینماها پس از چهار ماه تعطیلی، زنده کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سال 98 برخی از خوانندگان به دلایل مختلف، حضور کمی در عرصه موسیقی داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت:‌علی عطشانی با ابراز امیدواری از اینکه شرایط اکران، پس از تدوین آیین نامه جدید متناسب با تولید در سینما شود، تاکید کرد، در «یادم تو را فراموش» هیچ گاه قصد نداشته از ابتدا سراغ یک سوژه مشهور برود و فقط یک داستان عاشقانه تراژیک برایش جذابیت داشته است.

خبرگزاری ایسنا

علی عطشانی با ابراز امیدواری از اینکه شرایط اکران، پس از تدوین آیین نامه جدید متناسب با تولید در سینما شود، تاکید کرد، در «یادم تو را فراموش» هیچ گاه قصد نداشته از ابتدا سراغ یک سوژه مشهور برود و فقط یک داستان عاشقانه تراژیک برایش جذابیت داشته است.

خبرگزاری ایسنا

با به پایان رسیدن سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با همه حاشیه‌ها و حرف و نقل‌هایش، چهار فیلم تازه از امروز چهارشنبه بیست و سوم بهمن اکران می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خواننده جوان پاپ کشورمان با حضور در 7 دوره جشنواره موسیقی فجر توانست رکورددار بخش پاپ شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش» با بازی حسین یاری، میترا حجار و مازیار فلاحی به جشنواره بین‌المللی فیلم بیبوپ در نیویورک می‌رود.

خبرگزاری ایسنا

جشنواره موسیقی فجر که ابتدا با عنوان «جشنواره سرود و آهنگ‌های انقلابی» در اواسط دهه‌ی 60 کار خود را آغاز کرد، امسال وارد سی و پنجمین سال فعالیت خود می‌شود. در این سه دهه و به مرور، بخش‌هایی به جشنواره موسیقی فجر اضافه یا از آن کم شده است که از آن جمله می‌توان به بخش «موسیقی بانوان»، «معرفی موسیقی ملل مسلمان»، «بخش سازی» و البته بخش موسیقی «پاپ» اشاره کرد.

وب‌گاه عصر ایران