شنبه 16 تیر 1403

مالک داماش: اتفاقات فصل پیش تکرار نخواهد شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مالک داماش: اتفاقات فصل پیش تکرار نخواهد شد

نصیر نعیمی پور در مورد وضعیت این روزهای داماش صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم داماش گیلان در حال مهیا شدن برای حضور در لیگ دسته یک است. مالک باشگاه داماش گیلان با خبرنگار ورزش سه، گفت‌وگوی اختصاصی داشت و در این مصاحبه اظهار داشت: در نیم فصل بازار شایعات بسیار داغ است و یکی از موضوعات جذاب در فوتبال رشت بحث مالکیت است اما مالک باشگاه داماش بنده هستم.

مالک داماش با اشاره شایعات مطرح شده در خصوص به مزایده گذاشتن از امتیاز باشگاه داماش گفت: شایعات در نیم فصل به اوج خود می‌رسد و تیم حقوقی باشگاه داماش با قدرت از منافع این باشگاه دفاع خواهد کرد و هیچ مشکلی برای تیم داماش به وجود نخواهد آمد و اجرائیه در خصوص مزایده باشگاه داماش در چند روز آینده ابطال خواهد شد.

نصیر نعیمی پور در مورد صادر نشدن مجوز ملی برای باشگاه داماش عنوان داشت: در کوران مسابقات جلسه‌ای با باشگاه حاضر در لیگ یک برگزار شد که فقط 3 تیم توانستند در آن جلسه شرکت کنند.

وی افزود: بیشتر اشکالات فدراسیون در مورد تیم داماش مربوط به ورزشگاه محل بازی‌های تیم است که با کمک هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان این نواقص برطرف می‌شود

مالک داماش با بیان اینکه دغدغه‌های باشگاه رفع مشکلات باشگاه، تامین بودجه، رفع مشکلات قراردادی، تسویه حساب با بازیکنان و حضور قدرتمند در لیگ است اظهار داشت: در حال تدارک تیمی قدرتمند جهت حضور در مسابقات لیگ یک هستیم تا اتفاقات فصل گذشته تکرار نشود. با استفاده روش‌های مختلف هر روز پیگیر مسائل باشگاه هستم.