پنج‌شنبه 5 مهر 1403

مانشافت با نیروهای ویژه تمرین کرد / کماندوها در تمرین آلمان: جنگجویان ناگلزمان! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مانشافت با نیروهای ویژه تمرین کرد / کماندوها در تمرین آلمان: جنگجویان ناگلزمان! (عکس)

تیم ملی آلمان به درخواست یولیان ناگلزمان یک جلسه تمرینی خاص و عجیب و غریب برگزار کرد: تمرین با نیروهای ویژه پلیس.

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو هفته به آغاز یورو 2024 در آلمان باقی مانده اما تیم ملی این کشور حساب ویژه‌ای روی این تورنمنت باز کرده است. آلمان‌ها بعد از چند حذف زودهنگام و تحقیرآمیز از تورنمنتهای بزرگ حالا می‌خواهند به دنیا ثابت کنند که فوتبال ملی آلمان بار دیگر به مسیر همیشگی‌اش برگشته و مدعی قهرمانی در رقابتهای بزرگ است.

این ماموریت از مدتی پیش به عهده یولیان ناگلزمان گذاشته شده است. سرمربی جوانی که به استفاده از روش‌های گاه نامتعارف در تمرین‌های آماده‌سازی تیم‌هایش مشهور است. اخیرا ناگلزمان با روش عجیب معرفی فهرست دعوت‌شده‌ها به تیم ملی خبرساز شد و به جای ارائه یک فهرست، نام تک‌تک بازیکنان را به شکل‌های خاص معرفی می‌کرد.

حالا که چیزی به شروع یورو باقی نمانده تیم ملی آلمان کمپ خود را در تورینگیا برقرار کرده و مشغول آماده شدن است. دیروز عصر ستاره‌های آلمان در کمپ تیم ملی شوکه شدند.

ناگلزمان ستاره‌هایش را از هتل تیم ملی سوار اتوبوس کرد ولی اتوبوس به جای زمین تمرین همیشگی راهی مکانی شد که بازیکنان آلمان متوجه شدند میدان تیر پلیس است.

وقتی توماس مولر و دیگر بازیکنان آلمان از اتوبوس پیاده شدند نیروهای ویژه پلیس تورینگیا درحالیکه نقاب به چهره داشته و کاملا مسلح و مجهز بودند به آنها خوشامد گفتند.

این تمرین ویژه پشت درهای بسته انجام شد ولی روزنامه بیلد موفق شد به صورت اختصاصی تصاویری از آن مخابره کرده و شرح ماوقع را به اطلاع مخاطبانش برساند.

نیروهای ویژه پلیس ابتدا از بازیکنان ملی‌پوش آلمان خواستند کلاه محافظ دوچرخه‌سواری به سر بگذارند و سپس تمرین با عبور از موانع مختلف آغاز شد. در بخشی از این تمرین نیروهای ویژه که به سپر مجهز بودند از بازیکنان خواستند مقابل آنها ایستاده و درگیری تن به تن را تجربه کنند.

در بخش دیگری از این تمرین کماندویی، ملی‌پوشان آلمان از یک سازه فلزی به ارتفاع 20 متر که پرچم آلمان در بالای آن به اهتزاز درآمده بود بالا رفتند و زمانی که ملی‌پوشان این تمرین را با موفقیت به انجام رساندند نیروهای ویژه پلیس، موفقیت آنها را با منفجر کردن نارنجک‌های دودزا اعلام کردند.

بیلد در گزارش خود می‌گوید بازیکنان آلمان که ابتدا از این تمرین عجیب و غریب جا خورده و شوکه شده بودند کم کم از آنچه اتفاق می‌افتاد لذت می‌بردند و صدای خنده آنها فضا را پر کرده بود.

یولیان ناگلزمان در انتهای تمرین با خبرنگار بیلد صحبت کرد و گفت:" تیم نیروهای ویژه وظیفه ذاتی‌اش این است که هر کاری می‌کند بی عیب و نقص باشد. آنها باید در هر شرایطی راه‌حل بسازند و دائما همدیگر را حمایت کنند. این همان خصوصیاتی است که من در تیم ملی می‌خواهم و معتقدم بچه‌های نیروی ویژه می‌توانند خیلی چیزها به ما یاد بدهند. محافظت از همدیگر، حمایت از همدیگر و حتی در سخت‌ترین شرایط آرام بودن و عصبی نشدن. خوشحالم که بچه‌ها از تمرین امروز لذت بردند".

مانشافت با نیروهای ویژه تمرین کرد / کماندوها در تمرین آلمان: جنگجویان ناگلزمان! (عکس) 2
مانشافت با نیروهای ویژه تمرین کرد / کماندوها در تمرین آلمان: جنگجویان ناگلزمان! (عکس) 3
مانشافت با نیروهای ویژه تمرین کرد / کماندوها در تمرین آلمان: جنگجویان ناگلزمان! (عکس) 4