سه‌شنبه 3 مهر 1403

مانع بزرگ بر سر راه رئال‌مادرید برای تشکیل «کهکشانی‌های 3»

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
مانع بزرگ بر سر راه رئال‌مادرید برای تشکیل «کهکشانی‌های 3»

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از تصمیم ادن هازارد، ستاره کم‌فروغ رئال مادرید برای ماندن در سانتیاگو برنابئو، برنامه فلورنتینو پرز برای تشکیل کهکشانی‌های سه به هم ریخته است.

در حالی که رئالی‌ها برای جذب جود بلینگهام، ستاره انگلیسی دورتموند و همچنین کیلیان امباپه، فوق ستاره پاری‌ن‌ژرمن دست به کار شده‌اند، اما تصمیم هازارد، کهکشانی‌ها را ناامید کرده است.

هازارد که پس از درخشش در جام جهانی 2018 روسیه همراه با تیم ملی بلژیک راهی رئال مادرید شد، با 2.25 میلیون یورو در هر ماه، بیشترین دستمزد را در لالیگا به خود اختصاص داده و برای پرز دشوار خواهد بود تا دو ستاره گران قیمت را همزمان به خدمت بگیرد.

خرید بلینگهام و امباپه به صورت همزمان 250 میلیون یورو برای رئالی‌ها آب می‌خورد و در صورت ماندن هازارد در این تیم و با توجه به مشکلات موجود درباره بازی جوانمردانه مالی، آن‌ها مجبور خواهند بود برای جذب امباپه در تابستان 2024 اقدام کنند.

رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند پرز با بلینگهام و امباپه، تیم کهکشانی دیگری را با حضور وینیسیوس، بنزما، رودریگو و کاماوینگا خواهد ساخت.

پرز پیش از این با جذب ستارگانی مانند رونالدو برزیلی، فیگو، زیدان، بکهام و همچنین رونالدو پرتغالی، کاکا، بنزما و آلونسو کهکشانی‌های یک و 2 را ساخته بود.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید رئال مادرید پاری سن ژرمن جود بلینگهام کیلیان امباپه کهکشانی‌های 3 این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است