سه‌شنبه 24 مهر 1403

ماهانه یک میلیارد ریال برای تجهیزات ترافیکی قزوین هزینه می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ماهانه یک میلیارد ریال برای تجهیزات ترافیکی قزوین هزینه می‌شود

قزوین - ایرنا - مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: ماهانه یک میلیارد ریال برای تعمیر و نگهداری تجهیزات و ملزومات ترافیکی و چراغ‌های راهنمایی مناطق سه‌گانه شهرداری قزوین هزینه می‌شود.

سعید جهانگیری روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: این موارد شامل نصب استوانه‌های ایمنی، تابلوها و جداکننده‌های آسیب دیده بر اثر تصادف یا سرقت شده و تعمیر و نگهداری چراغ‌های راهنمایی سطح شهر است.

وی اظهار داشت: تجهیزات و ملزومات ترافیکی بنا به دلایل مختلفی از جمله وقوع تصادفات و سرقت نیاز به تعمیر و نگهداری مستمر دارند.

جهانگیری ادامه داد: با توجه به اهمیت وجود تجهیزات ترافیکی مختلف از جمله استوانه‌های ایمنی، جداکننده‌های فلزی و تابلوهای ترافیکی در معابر سطح شهر باید به صورت مستمر وجود این تجهیزات بررسی شود تا در صورت وارد آمدن خسارت به آنها یا سرقت این تجهیزات نسبت به تعمیر و جایگزینی آنها اقدام شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در مواردی که خسارات وارده به تجهیزات ترافیکی به دلیل تصادف باشد در صورت مشخص شدن عامل تصادف از فرد مورد نظر جریمه نقدی دریافت می‌شود.

وی اضافه کرد: متاسفانه در اکثر موارد عامل ورود خسارت به تجهیزات و ملزومات ترافیکی مشخص نمی‌شود و در نتیجه امکان دریافت خسارات وارده به شهرداری وجود ندارد.

*س_برچسب‌ها_س*