جمعه 14 اردیبهشت 1403

مبلغ سود سهام عدالت در اسفند ماه | این گروه از سهام عدالتی ها نیم میلیونی هستند

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
مبلغ سود سهام عدالت در اسفند ماه | این گروه از سهام عدالتی ها نیم میلیونی هستند

به گفته وزیر اقتصاد سود سهام عدالت که قرار است 25 اسفند واریز شود حدود30 درصد کمتر از مبلغ پرداختی در آذر ماه است. به گفته وزیر اقتصاد سود سهام عدالت که قرار است 25 اسفند واریز شود حدود30 درصد کمتر از مبلغ پرداختی در آذر ماه است. به گزارش عرشه آنلاین،، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، گفت: سود سهام عدالت طبق قرار 25 اسفند 1402 واریز می‌شود که مبلغ آن30 درصد کمتر از رقمی است که پاییز امسال...

به گفته وزیر اقتصاد سود سهام عدالت که قرار است 25 اسفند واریز شود حدود30 درصد کمتر از مبلغ پرداختی در آذر ماه است.

به گزارش عرشه آنلاین،، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، گفت: سود سهام عدالت طبق قرار 25 اسفند 1402 واریز می‌شود که مبلغ آن30 درصد کمتر از رقمی است که پاییز امسال برای سهامداران واریز شد. البته رئیس سازمان بورس رقم دقیق سود سهام عدالت را اعلام می‌کند و امیدواریم که 25 اسفند ماه به حساب سهامداران واریز شود.

وزیر اقتصاد با اشاره بر اینکه سود سهام عدالت متوفیان هم در این تاریخ پرداخت می‌شود یا خیر؟ گفت: تمام دارندگان سهام عدالت مشمول دریافت سود در همین تاریخ خواهند بود.

مبلغ سود سهام عدالت به ارزش پرتفوی هر سهامدار بستگی دارد. طبق اعلام شورای عالی بورس پرداخت سود سهام عدالت در آذر ماه برای دارندگان سهام عدالت به ارزش 532 هزار تومان به مبلغ 730 هزار تومان و دارندگان سهام عدالت به ارزش یک میلیون تومان به مبلغ یک میلیون و 300 هزار تومان می‌باشد. این مبلغ به حساب شبای سهامداران که در سامانه سجام ثبت کرده‌اند، واریز می‌شود.

منبع: مهر

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

مبلغ سود سهام عدالت در اسفند ماه | این گروه از سهام عدالتی ها نیم میلیونی هستند 2