یک‌شنبه 1 مهر 1403

متخصصین شهر قدس

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
متخصصین شهر قدس

دسترسی سریع به پزشکان متخصص قدس یکی از نیازمندیهای اساسی و مهم ساکنان این شهر میباشد. از طرفی به لطف وجود اینترنت و سامانههای اخذ نوبت اینترنتی، شما میتوانید به صورت آنلاین (به صورت متنی - ویدیوئی - تلفنی) با پزشکان متخصص قدس جهت انجام مشاوره پزشکی در ارتباط باشید. ارائه خدمات پزشکی در بستر اینترنت، امکان آشنایی با تخصص‌های فعال در شهر قدس را برای مردم این شهر آسان نموده است. از طرفی امکان اخذ نوبت از پزشکان متخصص قدس بصورت آنلاین و غیرحضوری را به راحتی و تنها با استفاده از یک گوشی تلفن همراه یا لپ تاپ امکان‌پذیر نموده است. این امکانات سبب شده است تا مردم این شهر برای رفع نیازهای پزشکی خود نیاز به رفتن به شهرهای اطراف، نداشته باشند.

آشنایی با تخصص‌های فعال در شهر قدس

  • تخصص ارتوپدی: متخصصین این رشته، پزشکان متخصص در امر درمان انواع بیماریهای مربوط به استخوان و مفاصل و روشهای درمان نمودن آنها هستند.
  • تخصص جراحی کلیه و مجرای ادرار و تناسلی (اورولوژی): متخصصین این رشته به درمان بیماریهای کلیه، مثانه، مجاری ادرار و دستگاه تناسلی در مردان و زنان به روشهای مختلف میپردازند.
  • تخصص داخلی: پزشکان متخصص در این رشته میتوانند طیف وسیعی از بیماریها را درمان کنند. بیماریهائی مانند بیماریهای دستگاه گوارش و غیره.
  • تخصص کودکان و نوزادان: پزشکان متخصص در این رشته به طبابت بیماریهای کودکان و نوزادان که به دلیل ماهیت فیزیکی خود نیاز به مراقبت خاص دارند، مشغول هستند.
  • تخصص عمومی: پزشکان عمومی با تسلط کامل نسبت به انواع بیماریها به درمان بیماران نیازمند پرداخته و در صورت نیاز این بیماران را به پزشکان متخصص ارجاع میدهند.
  • تخصص گفتار درمانی: شاخهائی از علم توانبخشی است که به درمان مشکلات تکلم، بیماریهای ادراکی، بلعی، ارتباطی افراد ناتوان مشغول هستند.
  • تخصص تغذیه:درمان چاقی و یا حتی لاغری مفرط و انجام رژیم درمانی و اصلاح سبک زندگی افراد بر عهده پزشکان و کارشناسان این گروه است.
  • تخصص مامائی: متخصصین این شاخه از پزشکی به مراقبت از مادر و جنین از پیش از دوران بارداری و در حین آن و پس از زایمان مشغول هستند و به نوعی مکمل تخصص زنان هستند.
  • تخصص کار درمانی: افرادی که به علل گوناگون دارای مشکلات ارتباطی، اجتماعی، رفتاری و یا در معرض بعضی از آسیب ها هستند، در طبقه بندی درمانی این گروه قرار میگیرند.
  • تخصص اعصاب و روان (روانپزشکی): پزشکان متخصص در این رشته به درمان اختلالات شایعی مانند اضطراب، افسردگی، روان پریشی و غیره با استفاده از روشهای مختلف میپردازند.
  • تخصص جراحی مغز و اعصاب: درمان برخی بیماریهای مغز و سیستم عصبی و ضایعات نخاع و ستون فقرات گاهی تنها از طریق جراحی برطرف میشود که این امر بر عهده تخصص این گروه از رشته پزشکی است.
  • تخصص زنان، زایمان و نازائی: پزشکان متخصص در این رشته به بررسی و درمان بیماریهای مربوط به زنان و مشکلات مربوط به زایمان و غیره مشغول هستند.
  • تخصص گوش، حلق و بینی: درمان بیمارهائی مانند ناشنوائی، سینوزیت و مشکلات سر و گردن و امور مربوط به زیبائی (مانند جراحی بینی) بر عهده پزشکان این تخصص است.
  • تخصص طب کار: فعالیت آنها مربوط به سلامت پرسنل و شاغلین در یک سازمان و با انجام آزمایشات دورهائی از بروز بیماریها در این گروه افراد در محیط کار جلوگیری میکنند.
  • تخصص بینائی سنجی: عمده فعالیت این گروه از رشته پزشکی تشخیص دوربینی، نزدیک بینی، و مشکلات مربوط به بینائی افراد میباشد.
  • تخصص روانشناسی: کمک به افراد دارای بیماریهای روحی و روانی، مشکلات ناشی از طلاق، خجالتی بودن، آسیبهای اجتماعی و غیره بر عهده این گروه از متخصصین است.
  • تخصص دندانپزشک:پزشکان این رشته به درمان بیماریهای فک، دهان، دندان و لثهها با استفاده از یک سری تکنیکها و روشها می پردازند.

روش‌های اینترنتی یافتن پزشکان متخصص شهر قدس و اخذ نوبت از آنها:

از روش های نوین یافتن پزشکان متخصص قدس کافی است به یکی از سامانه‌های ارائه دهنده خدمات پزشکی مراجعه نموده و نام پزشک مورد نظرتان را به همراه واژه شهرقدس در یکی از مرورگرها، جستجو نموده و نسبت به اخذ نوبت اقدام کرد. علاوه بر این، میتوان آدرس و تلفن، ساعات کاری مطب و نوع ویزیت (حضوری یا آنلاین) و بیمههای طرف قرارداد پزشکان متخصص شهرقدس را نیز مشاهده نمود. یکی از سامانه‌های ارائه دهنده این نوع خدمات برای اکثر شهرها بخصوص شهر قدس، سایت دکترتو است که لیست متخصصان و پزشکان فعال در این شهر در این سامانه درج شده است. کافیست وارد این وب‌سایت شوید و نام شهر خود را در آن جستجو نمایید. در این سامانه علاوه بر لیست پزشکان، انواع تخفیفات مختلفی برای خدمات درمانی برخی پزشکان بخصوص در حوزه پوست و زیبایی و دندانپزشکی قرار داده می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید.

این وب سایت یکی از کاملترین و بهروزترین سایت‌های حاوی لیست پزشکان متخصص شهر قدس می باشد. توجه داشته باشید این سایت دارای قسمت های گوناگونی مانند سوالات متداول، بیمههای طرف قرار داد، ویزیت پزشکان، انواع مشاوره و غیره است.