دوشنبه 2 مهر 1403

مجبوریم با این شرایط کنار بیاییم / آلگری: شعارها علیه ولاهوویچ زشت و تاسف‌آور بودند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مجبوریم با این شرایط کنار بیاییم / آلگری: شعارها علیه ولاهوویچ زشت و تاسف‌آور بودند

مکس آلگری، مربی یوونتوس، شعارهای نژادپرستانه هواداران آتالانتا علیه دوشان ولاهوویچ را محکوم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امروز موفق شد با دو گل از سد آتتالانتا بگذرد و به رتبه دوم سری آ صعود کند. اتفاق تلخ این بازی شعارها علیه دوشان ولاهوویچ بود. در آخرین دقایق بازی یوونتوس و آتالانتا، دوشان ولاهوویچ توانست گل دوم بیانکونری را بزند. این مهاجم صرب که به صورت تعویضی به میدان آمده بود، گل زیبایی زد و پس از آن نوبت به جواب دادن به هواداران آتالانتا بود.

هواداران آتالانتا طی این بازی دائما ولاهوویچ را با توهین های نژادپرستانه آزار دادند تا سرانجام نوبت به ولاهوویچ رسید و او فرصت انتقامش را پیدا کرد. مهاجم صرب پس از گلزنی هواداران آتالانتا را به سکوت دعوت کرد و از داور کارت زرد گرفت.

مکس آلگری در نشست خبری پس از بازی و در مورد توهین ها به ولاهوویچ گفت: «متاسفم. این اتفاقات، تلخ و زشت هستند و باید با آن مبارزه کرد اما همچنین بهتر است خیلی به این قضیه نپردازیم.»

اخیرا اخطار روملو لوکاکو به دلیل حرکتی مشابه در بازی اینتر و یووه بخشیده شد و باید دید در مورد ولاهوویچ نیز همین اتفاق تکرار می شود یا خیر. آلگری ادامه داد: «این مسئولیت بر عهده من نیست. افرادی هستند که مسئول این کارها هستند. فقط می توانم بگویم دوشان به زمین رفت و خیلی خوب کار کرد. این شعارهای نژادپرستانه باید خاموش شوند. ما نیز به عنوان بازیکن و مربی باید سعی کنیم آنها را نادیده بگیریم. من می دانم که آسان نیست، اما ما مجبوریم.»

مربی یوونتوس در مورد پیروزی ارزشمند تیمش گفت: «بازیکنانم امروز خیلی سخت کار کردند و ما یک بازی دشوار و کلیدی را بردیم؛ اولین برد خارج از خانه ما از ماه مارس و آن هم مقابل تیم قدرتمند آتالانتا. نیمه اول را خوب شروع کردیم، سپس بازی ما دچار افت شد و سرعت کار پایین آمد. چند پاس اشتباه باعث شد آتالانتا شجاع و جسور شده و به سمت دروازه ما حمله کند.

در نیمه دوم بیشتر فشار آوردیم و آنها را از موقعیت خوبی که داشتند، خارج کردیم. از گلی که زدیم خوب دفاع کردیم و به موقع هم گل دوم را زدیم. همچنین امروز گرم‌ترین روز سال بود و این باعث شد دو تیم نتوانند مثل همیشه بازی کنند. معتقدم باید گل دوم را زودتر می زدیم.»

بازی برابر سویا در نیمه نهایی لیگ اروپا: «سویا تیمی قدرتمند و با تجربه زیاد است که به بازی در چنین سطحی از لیگ اروپا عادت کرده است، بنابراین ما باید در بهترین فرم خودمان باشیم تا بتوانیم به فینال برسیم.»

مجبوریم با این شرایط کنار بیاییم / آلگری: شعارها علیه ولاهوویچ زشت و تاسف‌آور بودند 2
مجبوریم با این شرایط کنار بیاییم / آلگری: شعارها علیه ولاهوویچ زشت و تاسف‌آور بودند 3
مجبوریم با این شرایط کنار بیاییم / آلگری: شعارها علیه ولاهوویچ زشت و تاسف‌آور بودند 4