شنبه 15 اردیبهشت 1403

مجللی: مهمترین برنامه ما بازیهای آسیایی هانگژو و انتخابی المپیک است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مجللی: مهمترین برنامه ما بازیهای آسیایی هانگژو و انتخابی المپیک است

مربی تیم‌ملی آبهای‌آرام زنان کشور گفت: همه تیم اعم از کادر فنی، ورزشکاران و فدراسیون با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده به سوی اهداف مهم پیش می‌رویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهسا مجللی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی در خصوص تمرینات ملی‌پوشان گفت: اردوهای تیم ملی به قوت پابرجاست و ورزشکاران با وجود سرمای هوا با انگیزه روند تمرینی خود را بدون وقفه طی می‌کنند. با تدابیر فدراسیون و کادر فنی این اردوها از چند روز دیگر به شهر بوشهر منتقل می‌شود تا ورزشکاران با توجه به شرایط آب و هوایی تمریناتی با کیفیت بالاتر و کارآمدتر داشته باشند.

او در مورد روند آماده‌سازی تیم ملی و مسابقات پیش‌رو توضیح داد: با توجه به مسابقات پیش‌رو و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، هدف اصلی ما رساندن ورزشکاران به اوج آمادگی برای حضور در مسابقات بازیهای آسیایی هانگژو و سپس کسب سهمیه المپیک است. برای تحقق این اهداف نیاز به حمایت‌های همه جانبه است و خوشبختانه در این مسیر شاهد اقداماتی از سوی فدراسیون از جمله ساخت و تجهیز سالن تخصصی بدنسازی در مکان نزدیک به دریاچه بودیم که این اقدام باعث تسهیل و بهبود روند تمرینی ما شده است.

مجللی حضور مربی سطح اول دنیا در ایران را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد و ادامه داد: به بکارگیری پدرو سنا باعث افزایش دانش تکنیکالی و فنی ورزشکاران و مربیان شده و موجب شد نکاتی که ورزشکاران در سطح اول دنیا رعایت می‌کنند، به ورزشکاران کشور ما نیز منتقل شود. این کار مطمئناً تاثیر شایانی در کسب نتایج بهتر و آینده‌ی این رشته‌ی ورزشی در ایران خواهد داشت.

وی در پایان گفت: امیدوارم با تلاش همگی و با حمایت بیش از پیش مسئولین، بتوانیم مثل همیشه شاهد افتخار آفرینی ورزشکارانمان در میادین بین‌المللی باشیم.