یک‌شنبه 8 مهر 1403

محبی، بی‌ادعا و موثر:/ الگویی که مورایس دوست دارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
محبی، بی‌ادعا و موثر:/ الگویی که مورایس دوست دارد!

وینگر جوان سپاهان مهره مورد علاقه سرمربی این تیم در تمام بازی‌های اخیرشان بود.

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی محبی یکی از خریدهای غیرمنتظره سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی بود که مس رفسنجان را به مقصد اصفهان ترک کرد و پس از ورودش به این تیم خیلی سریع جایگاهش را به دست آورد و در کنار نمایش فنی موثر، از نظر اخلاقی نیز زبانزد بوده و بدون ادعا کارش را پیش بُرده تا تبدیل به بازیکن محبوب ژوزه مورایس شود.

محبی در نخستین بازی خود برای سپاهان در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا یک گل تماشایی مقابل شباب الاهلی امارات به ثمر رساند، اما پس از آن دیگر در 6 دیدار لیگ برتر و یک بازی لیگ قهرمانان آسیا چنین کاری انجام نداد، ولی با این وجود نمایش تاثیرگذاری در خط حمله داشته است.

این وینگر 24 ساله که روند رو به رشدی طی سالیان اخیر داشته و از نفت مسجدسلیمان، پیکان و مس رفسنجان به لباس سپاهان رسیده، عملکردی داشته که مورایس در 8 بازی داخلی و آسیایی این فصل او را استفاده کند و او هم به بهترین شکل پاسخ اعتماد سرمربی پرتغالی را داده است.

محبی که روی دو گل هم در سپاهان موثر بوده، در پست‌های وینگر راست و چپ و مهاجم در این فصل به میدان رفته و حالا امیدوار است این روند را ادامه بدهد و همراه با تیمش افتخارآفرینی کند.