سه‌شنبه 17 مهر 1403

محبی: سبک بازی ازبکستان شبیه روسیه است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
محبی: سبک بازی ازبکستان شبیه روسیه است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد محبی بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال روستوف روسیه در گفت‌وگویی در رابطه با تقابل تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان، اظهار داشت: ازبکستان واقعا تیم قدرتمندی است و تقریبا به سبک فوتبال روسی بازی می‌کند. بازیکنان این تیم خیلی جنگنده و به لحاظ بدنی قوی هستند و در خال حاضر استعدادهای خوبی هم در اختیار دارند. در لیگ ایران که اورونوف و ماشاریپوف را دارند...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد محبی بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال روستوف روسیه در گفت‌وگویی در رابطه با تقابل تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان، اظهار داشت: ازبکستان واقعا تیم قدرتمندی است و تقریبا به سبک فوتبال روسی بازی می‌کند. بازیکنان این تیم خیلی جنگنده و به لحاظ بدنی قوی هستند و در خال حاضر استعدادهای خوبی هم در اختیار دارند. در لیگ ایران که اورونوف و ماشاریپوف را دارند و چند بازیکن خوب هم در لیگ روسیه دارند، مانند فیض‌الله‌اف که در زسکا مسکو بازی می‌کند او بازیکن تکنیکی و ریزنقشی است.

وی در رابطه با دیدار آخر ایران مقابل ازبکستان گفت: بازی قبلی ما با ازبکستان که با تساوی 2 بر 2 تمام شد، نیمه اول کاملا سوار بر بازی بودیم و دو گل خوب هم زدیم اما متاسفانه نیمه دوم یک اشتباه کردیم و گل خوردیم. بعد از آن هم جو ورزشگاه و پرس شدید باعث شد بازی را از ما بگیرند.

محبی در رابطه با وضعیت فوتبال بوشهر اظهار داشت: واقعا باید به حال فوتبال بوشهر تأسف خورد که چنین وضعیتی دارد. آنقدر در این استان منابع طبیعی مانند نفت و گاز وجود دارد که تنها با یک درصد آن می‌توان یک تیم لیگ برتری خوب در حد سپاهان درست کرد.

وی ادامه داد: استان بوشهر فوتبال‌خیز است و اگر در لیگ برتر نماینده داشته باشد، مردم بوشهر شور و اشتیاق زیادی برای رفتن به ورزشگاه خواهند داشت. اصلا زندگی کل مردم شهر عوض می‌شود. در حال حاضر مهدی طارمی، مهدی قایدی، محمد دانشگر و من 4 بازیکن بوشهری حاضر در اردوی تیم ملی هستیم.

دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان پنج‌شنبه (19 مهر) از ساعت 17:30 در تاشکند برگزار می‌شود.

انتهای پیام /