یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

محبی: پنالتی را نزدم و بازی سخت شد / افسوس ستاره استقلال به خاطر مادرش

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
محبی: پنالتی را نزدم و بازی سخت شد / افسوس ستاره استقلال به خاطر مادرش

مهاجم تیم فوتبال استقلال در پایان دیدار برابر پارس جنوبی جم از حس و حال بد خود حرف زد.، که البته با پیروزی استقلال با روحیه خوبی ورزشگاه را ترک کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، محمد محبی روز سختی را در ورزشگاه تختی جم پشت سر گذاشت. او در نیمه اول پنالتی از دست داد و در شرایطی که امیدوار بود، این اشتباه خود را جبران کند، در بین دو نیمه با تصمیم ساپینتو از زمین تعویض شد، تا حسرت بزرگی در دل او بماند. با این حال پیروزی استقلال با گل سعید مهری در نیمه اول وقت‌های اضافی، فشار زیادی را از او برداشت.

ویدئو: 299151

محبی در پایان مسابقه در حالی که قصد ترک ورزشگاه را داشت، با سوال خبرنگاران مواجه شد و با اشاره به پنالتی خود و تاثیر آن در روند بازی گفت:«بعد از اینکه پنالتی را خراب کردم، بازی سختی شد.»

ویدئو: 299203

او سپس در واکنش به این سوال که پس از این صحنه عصبی شده بود، اینطور واکنش نشان داد:«عصبی که.. آخر سرحال بودم، اما زمین واقعا افتضاح بود. قبلا هم جم آمده بودم، اما امروز زمین افتضاح بود. هر توپی که به سمت‌مان می‌آمد، سه چهار مرتبه پله می‌شد. گرفتن این توپ‌ها و چرخیدن برای ما سخت است و برای مدافعان آسان، چون می‌خواهند بیایند و توپ را تکل کند.» محمد محبی اضافه کرد:«حقیقتا بازی سختی شد. دم سعید مهری گرم که گل را زد و مهم‌ترین چیز هم این بود که به مرحله بعد رفتیم.»

ضربه پنالتی محمد محبی در همان دقایق ابتدایی بازی می‌توانست بازی را برای استقلال در جم راحت کند، اما همینطور که خود این بازیکن در مصاحبه پس از مسابقه گفت، دیدار سختی برای شاگردان ساپینتو مقابل پارس جنوبی رقم خورد و آنها به زحمت برنده بازی شدند.

مهاجم استقلال در واکنش به اینکه آیا این تیم مدعی اول قهرمانی است، بیان کرد:«امسال اگر خدا کمک کند، با کمک هواداران یک جام را بیاوریم. چه حذفی و چه لیگ. اگر یک ذره شانس با ما یاری کند، دو جام می‌توانیم به دست بیاوریم. سه بازی در لیگ مانده و دو بازی در جام حذفی.» او سپس در واکنش به این سوال که ایا به عنوان بازیکن استقلال امیدوار به فتح لیگ برتر باقی مانده یا خیر، گفت: ببینید انسان با امید زنده است و اگر ما سه بازی را ببریم، 64 امتیاز می‌شود. کسب 64 امتیاز یعنی میانگین 2 امتیاز، که خوب است دیگر.» محبی در پایان در واکنش به روز بدی که در جم پشت سر گذاشت، با ناراحتی و افسوس گفت:«من از اول بازی سرحال بود، ولی حیف شدم دیگر. مادرم را هم آورده بودم، اما متاسفانه در دقیقه 45 تعویض شدم.» او درباره واکنش هواداران و تشویقش در استادیوم تختی جم هم گفت:«دمشان گرم. هم استانی‌ها بودند و خیلی از آنها تشکر می‌کنم.»

محبی: پنالتی را نزدم و بازی سخت شد / افسوس ستاره استقلال به خاطر مادرش 2